اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان و در گلزار شهدا

آزادگان گچساران تجلیل شدند

مراسم تجلیل از آزادگان گچساران با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان در گلزار شهدا برگزار شد.

آزادگان گچساران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و تجلیل از آزادگان این شهرستان صبح امروز و با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان و رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید گچساران در این مراسم که در محل گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی دوران سخت طاقت فرسای جنگ تحمیلی را با عزت و اقتدار طی کرد و افتخاری بزرگ و همیشه ماندگار در تاریخ کشور ثبت شد.

عادل شریعت‌پور یادآور شد: آزادگان سرافراز با مقاومت دلیرانه خود سبب یاس و ناامیدی دشمنان و سرافرازی و تقویت نظام اسلامی شدند.

وی با بیان این‌که سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: تبیین فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های آزادگان و ایثارگران برای نسل جوان ضرورت دارد و همه ما در این زمینه مسئول هستیم.

شریعت‌پور تصریح کرد: زنان و مردان مسلمان، ولایت‌مدار و غیور ایران برای فردای بهتر با دل و جان در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و افتخاری بزرگ برای خود و کشور عزیزمان رقم زدند.

وی ابراز داشت: آزادگان یادگاران و گواه زنده دوران دفاع مقدس هستند و تکریم صبر و استقامت این ایثارگران در برابر دشمن بعثی در دوران اسارت ضرورت دارد.

رئیس بنیاد شهید گچساران، آزادگان و ایثارگران را پاسداران استقلال و ارزش‌های انقلاب عنوان و بر لزوم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی تأکید کرد.

شریعت‌پور با اشاره به این‌که گچساران 102 آزاده سرافراز دارد، سرکشی، دیدار و تجلیل از خانواده‌های آزادگان متوفی را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/82001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول