اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چناران در مجلس:

مقاومت و صبر آزادگان در دنیا ماندگار خواهد بود

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت و صبر آزادگان در دنیا ماندگار خواهد بود و رمز پیروزی آزادگان در اسارت اعتقاد بود.

مقاومت و صبر آزادگان در دنیا ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرنگار فارس از چناران، محمد دهقان صبح امروز در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان چناران اظهار کرد: آزادگان با مقاومت و صبر توانستند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دنیا برافراشته کنند.

وی افزود: هیچ گونه سوء استفاده تبلیغاتی در دوران اسارت از کل اسرای ایرانی نشد که این بزرگترین دستاورد اسارت بود.

وی ادامه داد: دوران اسارت تلخ لکن به خاطر اعتقادات، توسل و در کنار دوستان اهل معرفت بسیار شیرین بود.

دهقان که خود از آزادگان می‌باشد بیان کرد: خاطرات آزادگان به نحو مطلوب منعکس نشده که ضرورت دارد متولیان امر خاطرات آزادگان را چاپ کنند و به نسل جدید نیز این خاطرات با ارزش منتقل شود زیرا خاطرات آزادگان خاطراتی فراموش نشدنی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به مطالبات آزادگان اشاره کرد و گفت: در سال 89 طرح تفسیر ماده 13 سال 68 مربوط به مطالبات حقوق آزادگان به امضا رسید و با توجه به بار مالی طرح در شورای نگهبان تائید شد و به عنوان یک قانون درآمده است.

دهقان افزود: با همکاری دولت در پایان سال 90 به 33  درصد از آزادگان حقوق زمان اسارت پرداخت گردید و به زودی در سال‌جاری مطالبات آزادگان پرداخت خواهد شد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیم صابر  امام جمعه موقت چناران گفت: آزادی در آموزه‌های دینی مفهوم وسیعی دارد و آزادگان جایگاه ارزشمندی دارند.

در ادامه این مراسم عبدالرزاق نظرجانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چناران گفت: آزادگان آبروی ملت را حفظ کردند و با حفظ دین، انقلاب و دلبستگی باعث عزت انقلاب شده‌اند.

انتهای پیام/ح/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول