اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

‌ایرانی‌ها زنده نگه داشتن رشادت‌ها و صلابت‌های آزادگان را‌ بر خود واجب می‌دانند‌

فرماندار قروه ‌آزادگان را ‌الگوهای بی‌بدیل ایستادگی و مقاومت دانست و گفت:‌ایرانی‌ها زنده نگه داشتن رشادت‌ها و صلابت‌های آزادگان را‌ بر خود واجب می‌دانند‌.

‌ایرانی‌ها زنده نگه داشتن رشادت‌ها و صلابت‌های آزادگان را‌ بر خود واجب می‌دانند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از آزادگان این شهرستان اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی آزادگان در دوران اسارت، سرشار از حقایق آموزنده‌ای است که مسیر تداوم انقلاب اسلامی را تسهیل می‌کند.

فرماندار قروه از ایمان، توکل و اعتماد به خدا به عنوان تنها تکیه‌گاه ملت بزرگ و مبارز ایران یاد کرد و افزود: آزادگان با طی کردن سلوک الهی، در مکتب آزادگی، الگوی ماندگار حریت برای بشریت شدند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان و جامعه ایثارگری،برای قوی شدن پایه‌های نظام زحمت کشیده و هزینه‌هایی بزرگی پرداخت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: باید در برابر این همه شکیبایی و بزرگی آنان تواضع کرد.

فرماندار قروه با تاکید بر اینکه نظام اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری به آزادگان، تجربه و خاطرات آنها نیازمند است، خاطرنشان کرد: نویسندگان و هنرمندان باید با بهره‌گیری از  کوله‌بار معرفتی این قشر، آرمان انقلاب و فرهنگ ایستادگی و مقاومت را در قالب آثار هنری، در اختیار نسل جدید قرار دهند.

شیخی‌زاده با بیان اینکه امروز همه ملت ایران زنده نگاه داشتن رشادت‌ها و صلابت‌های آزادگان رادمرد را بر خود واجب می‌دانند، اظهار داشت: همه ما در هر جایگاهی باید بکوشیم با تاسی از درس بزرگ ولایت‌مداری آزادگان، رسالت دینی و انقلابی آنان حفظ گردد تا راهگشا و بصیرت‌افزای نسل‌ها باشد.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد:  این شیر مردان عرصه جهاد و شهادت با ایثار و فداکاری و مقابله با دشمن بعثی توانستند پایه‌های ظلم آنان را فرو ریخته و پیام عزت و سر بلندی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: اگر اکنون جمهوری اسلامی تبدیل به یک قدرت راهبردی شده و تصمیم‌ساز بزرگ آینده منطقه و جهان به شمار می‌رود، در سایه جانفشانی و ایثارگری، آزادگان و جانبازان است.

فرماندار قروه با اشاره به ادامه تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در قالب‌های مختلف خاطرنشان کرد: امروز به مقتضای شرایط بین‌المللی، اعتماد به نفس و توکل به باورهای دینی و معنوی و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب برای دستیابی به قلل رفیع پیشرفت و سعادت بیش از پیش احساس می‌شود.

شیخی‌زاده با دعوت از هنرمندان بومی منطقه برای ثبت خاطرات ارزنده آزادگان به عنوان ذخایر ارزشمند در صحیفه انقلاب گفت: از اندیشه‌ها، نظرات و ایده‌های تمامی جامعه ایثارگر شهرستان، به ویژه آزادگان در اداره امور شهرستان استقبال می‌شود. 

90 آزاده سرافراز زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قروه 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قروه هم در این نشست با بیان اینکه، 90 آزاده سرافراز ، زیرپوشش این نهاد هستند گفت: از این تعداد 40 نفر در قروه، 30 نفر در دهگلان و بقیه در سایر شهرستان‌ها ساکن هستند.

ذوالفقار عبدی با اشاره به اینکه تمامی آزادگان این شهرستان، در مشاغل دولتی و یا مشاغل در شان جایگاه خود اشتغال دارند، افزود: بیشتر آزادگان عزیز، افتخار جانبازی هم دارا هستند، که در این زمینه خدمات خاص جانبازان به آنها ارائه می‌شود.

وی در پایان پرداخت، کمک هزینه ازدواج فرزندان، شهریه دانش‌آموزی و دانشجویی،خدمات مشاوره‌ای و مددکاری و تامین مسکن را از جمله خدمات قالب ارائه به این رادمردان عنوان کرد.

انتهای پیام/79009/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول