اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید آمل:

آمل بالاترین تعداد آزادگان مازندران را دارد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل گفت: آمل بالاترین تعداد آزادگان مازندران را دارد.

آمل بالاترین تعداد آزادگان مازندران را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد سیفیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرهنگیان ایثارگر این شهرستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار داشت: ایثارگران ادامه‌دهنده راه شهدای جنگ تحمیلی هستند.

وی با بیان اینکه استقامت ایثارگران در بند رژیم صدام مثال‌زدنی و شایسته تقدیر است، افزود: ایران اسلامی ثبات و امنیت خود را مدیون این مردان است.

سیفیان با اشاره به اینکه تجلیل از ایثارگران تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان داشت: این آزادگان زندگی خود را در بند اسارت گذراندند.

وی با اعلام اینکه شهرستان آمل 435 آزاده دارد و این افراد از 6 تا 10 سال سابقه اسارت دارند، یادآور شد: آمل بالاترین تعداد آزادگان مازندران را دارد.

سیفیان با اشاره به اینکه آمل در سال‌های دفاع مقدس آزادگان، شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، گفت: مردم این شهرستان همواره از مدافعان نظام و انقلاب بودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل با اشاره به جایگاه ارزشی آزادگان در نظام جمهوری اسلامی افزود: مردم ایران به شایستگی از این آزادگان استقبال کردند.

حمید محمدنسب با تاکید بر اینکه مردم ایران به همراه آزادگان سرافراز از این آزمون سربلند بیرون آمدند، تصریح کرد: آزادگان نزدیک‌ترین یاران به شهدا بودند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان سفیران انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: رسالت این آزادگان باید به نسل‌های جدید منتقل شود.

انتهای ‌پیام/86011/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول