اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

آزادگان سندهای زنده ملت ایران در استواری هستند

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه گفت: آزادگان به عنوان سندهای زنده ملت ایران در استواری و مقاومت هستند و حماسه‌آفرینی‌های آنان در دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران است.

آزادگان سندهای زنده ملت ایران در استواری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و فرماندهان نظامی و انتظامی و تعداد زیادی از آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مرز خسروی شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

در این مراسم، سردار محمدنظر عظیمی گفت: آزادگان به عنوان سندهای زنده ملت ایران در استواری و مقاومت هستند و حماسه‌آفرینی‌های آنها در دفاع مقدس و استقامت در قلب خاک دشمن نقطه عطفی در تاریخ ایران است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه افزود: عدم توفیق دشمنان علی‌رغم توطئه‌های بسیار در کشور به خاطر ولایت‌مداری ملت ایران و نقش تعیین‌کننده شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس است.

در ادامه مراسم یکی از آزادگان سرافراز دفاع مقدس گفت: موضوعی که در همه منازعات و جنگ‌ها از زمان حضرت آدم تا به امروز وجود داشته، بحث اسارت و به دام‌افتادن طرفین درگیری است.

احدی با بیان اینکه در تمامی این جنگ‌ها هیچ‌گاه از اسیران تجلیل نشده و تنها دو گروه از این اسیران همواره تجلیل می‌شوند، افزود: تجلیل از اسیران واقعه کربلا در ایام محرم و صفر و نیز تجلیل از آزادگان در سال‌روز آزادی آن‌ها فقط در مکتب اسلام دیده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یقینا تجلیل از اسرا تجلیل از وظایف و رشادت‌های آنان نیست، بلکه تجلیل از هدف بزرگ آن‌ها یعنی زنده نگه‌داشتن مکتب اسلام است.

این مراسم با ورود نمادین آزادگان به میهن اسلامی و استقبال مسئولین به اجرا درآمد، همچنین برپایی نمایشگاه عکس ورود آزادگان و ایستگاه صلواتی و اجرای موسیقی‌های حماسی به صورت زنده از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول