اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشوری

کاراته‌کاهای نونهال خوزستانی خوش درخشیدند

کاراته‌کاهای نونهال استان خوزستان در مسابقات قهرمانی مناطق ویژه اقتصادی کشور با کسب عناوین مختلف خوش درخشیدند.

کاراته‌کاهای نونهال خوزستانی خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، یک طلا، هفت نقره و 11 مدال برنز حاصل تلاش ارزنده کاراته کاهای خردسال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مسابقات کشوری کاراته بود.

تیم‌های خردسالان کاراته منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در قالب 3 تیم از شرکت‌های بوعلی سینا، بندرامام و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مسابقات کشوری کاراته سبک گوجوریو گوجوکای تهران موفق به کسب 19 مدال رنگارنگ شدند.

سرمربی تیم کاراته سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پس اتمام مسابقات در خصوص چگونگی برگزاری این مسابقات به خبرنگار فارس گفت: در مسابقات امسال تیم‌های قدرتمندی از استان‌های مختلف کشور از جمله مازندران، خراسان، اصفهان، تهران، کرمان و خوزستان شرکت کردند و مسابقات نبست به سال‌های پیش از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود.

«ندا صالحی روش» با اشاره به اینکه صرف حضور ورزشکاران در این گونه رقابت‌ها باعث کسب تجربه و رشد آنها خواهد شد افزود: بُعد مسافت استان خوزستان با تهران به قدری است که ورزشکاران خردسال ما تنها از طریق سفر با هواپیما می‌توانند آمادگی جسمی خود را برای حضور در مسابقات حفظ کنند لذا از مسئولان تقاضا داریم در این خصوص همکاری لازم به عمل آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این مسابقات در سه رشته کاتای تیمی و انفرادی و کمیته‌ انفرادی برگزار شد که در پایان تیم سازمان منطقه ویژه ‌یک نقره و یک برنز در رشته کاتای انفرادی و یک نقره و 3 برنز در رشته کمیته بدست آورد.

کاراته کاهای خردسال شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، یک نقره و سه برنز در رشته کاتای انفرادی، 2 برنز در رشته کمیته و یک مقام سوم در رشته کاتای تیمی کسب کردند. همچنین ورزشکاران پتروشیمی بندرامام در رشته کاتا مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده و در کمیته انفرادی 3 مقام دومی به دست آوردند.

همچنین در این دوره از مسابقات که در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد، استان خوزستان با حضور هفت تیم خردسال در این رقابت‌ها شرکت کرد.

3 تیم از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سه تیم از اهواز و یک تیم از آبادان، تیم‌های خوزستان را تشکیل می‌دادند.

کاراته کاهای دختر و پسر خردسال سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سال گذشته در این مسابقات موفق به کسب 4 مدال شده بودند ولی امسال تنها دختران ورزشکار موفق به کسب شش مدال شدند.

پسران این سازمان آخر همین هفته عازم محل برگزاری مسابقات می‌شوند. همچنین هم اکنون تعدادی از این نونهالان در حال آماده شدن برای اعزام به تورنمنت بین المللی کشور ترکیه هستند.

گفتنی است که مسئولین برگزار کننده‌ مسابقات کشوری کاراته در پایان مسابقات کشوری، از مقام آوران و ورزشکاران برجسته برای اردوی تیم ملی دعوت به عمل می‌آورند و بر اساس شرایط هر مسابقه که از سوی کشور میزبان تنظیم می‌شود، ورزشکاران مستعد را انتخاب و به مسابقات جهانی اعزام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهریاری، آزاد درخت، بهروز، علیپور، مرساق محمدی، موسوی، آسترکی و امیرزاده ورزشکاران شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، فیروزی، محفوظی، خواجه، بلاسم، کرمی و امیری از شرکت پتروشیمی بندرامام و خسرو مولا، سارا موسوی، تقی‌پور، روژان موسوی و بهمنی دختران کاراته کای تیم سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بودند.

انتهای پیام/72013/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول