اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اوایل شهریور ماه صورت می‌گیرد

تبریز میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی ـ ورزشی کشور

سومین دوره المپیاد سراسری فرهنگی ـ ورزشی دانشجویان علمی کاربردی کشور به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی در شهر تبریز برگزار می‌شود.

تبریز میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی ـ ورزشی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رئیس ستاد برگزاری المپیاد دانشجویان علمی کاربردی در استان آذربایجان‌شرقی و دبیر المپیاد پسران در این رویداد فرهنگی ـ ورزشی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه استان آذربایجان‌شرقی میزبان این مسابقات در رده پسران است، اظهار کرد: سومین دوره این مسابقات دو سالانه در 10 رشته ورزشی و به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد و در آن یک هزار نفر از قهرمانان ورزشی رشته‌های دانشگاه جامع علمی - کاربردی کشور سراسر کشور شرکت می‌کنند.

محمد امین‌فرد افزود: این رویداد مهم‌ترین رویداد ورزشی دانشجویی در کشور است که اهدافی از جمله ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان، پر کردن اوقات فراغت این عزیزان و ایجاد تفریحات سالم برای جوانان را در سرلوحه کار خود قرار داده است که این اهداف مورد سفارش اسلام و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه تنها میزبانی پسران به تبریز واگذار شده و مسابقات دختران در تهران انجام خواهد شد، افزود: حدود یک هزار نفر از ورزشکاران دانشگاه‌ علمی کاربردی از 31 استان کشور در این رویداد شرکت خواهند کرد و این استان با برگزاری موفق یک دوره از این مسابقات در رده دختران در شهر تبریز و به دلیل ظرفیت‌های بالایی که از آن برخوردار است از بین چندین استان مطرح کشور برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به همکاری خوب مسئولان با این دانشگاه برای آماده‌سازی برای برگزاری مسابقات گفت: از مسئولان شهری و استانی انتظار داریم تا با مساعدت‌های خود ما را در سربلند کردن استان‌مان یاری کنند. بدون شک علاوه بر اینکه این مسابقات

باعث رشد و شکوفایی جوانان مستعد کشورمان خواهد شد، در آینده باعث  رشد و شکوفایی شهر و استانمان نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه استان آذربایجان‌شرقی در تمام رشته‌ها مدعی است، افزود: دانشجویان مراکز علمی -کاربردی استان با توجه به داشتن مربیان مجرب و تمرین‌های مستمر در اوج آمادگی به سر می‌برند و ما در اغلب رشته‌ها از مدعیان کسب مقام هستیم.

امین‌فرد در مورد برنامه‌های جنبی این المپیاد گفت: برنامه‌های متنوع جنبی برای این مسابقات در نظر گرفته‌ایم که به عنوان نمونه می‌توان به جنگ‌های شبانه، بازدید از مناطق تاریخی، شناساندن شهر اولین‌ها به دانشجویان سراسر کشور و مراسم مفرح افتتاحیه و اختتامیه اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: به امید خدا و با یاری همکاران دانشگاهی و مسئولان استانی امیدواریم بتوانیم به تمام اهداف غنی این رویداد فرهنگی و ورزشی دست پیدا کنیم.

سومین دوره المپیاد سراسری فرهنگی – ورزشی دانشجویان علمی کاربردی کشور از هشتم تا 16 شهریور ماه به مدت یک هفته و در هشت سالن و مکان ورزشی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60001/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول