اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

پیشرفت 70 درصدی ورزشگاه 5 هزار نفری سلماس

فرماندار سلماس گفت: ورزشگاه 5 هزار نفری سلماس 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 70 درصدی ورزشگاه 5 هزار نفری سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، مرتضی نظری صبح امروز در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرهای شمال آذربایجان غربی در شهرستان سلماس، اظهار داشت: باید با به‌کارگیری قابلیت، توانایی و دانایی خبرنگاران در سطوح مختلف جامعه تلاش شود.

نظری افزود: مهم‌ترین و اصلی‌ترین ماموریت خبرنگاران، داشتن اندیشه و نگاه فراملی برای پیشرفت و توسعه کشور باشد.

وی الگو قرار دادن شهدایی همچون صارمی و آوینی توسط خبرنگاران را به عنوان شهدای رسانه و خبرنگار مهم ارزیابی کرده و ادامه داد: خبرنگاران باید به عنوان رکن چهارم دموکراسی برای نیل به آینده درخشان کشور تلاش کنند.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارهای انجام شده توسط دولت نهم و دهم در سلماس ادامه داد: جاده خوی به سلماس با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان ایجاد شده که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به جایگاه سلماس در تولید شیر و فرآورده‌های دامی در استان، تصریح کرد: سلماس در بحث تولید فرآورده‌های دامی و شیر مقام دوم آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه ورزشگاه 5 هزار نفری سلماس در ردیف طرح‌های مهر ماندگار دولت قرار گرفته است، افزود: این ورزشگاه با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و با 5 میلیارد تومان در حال اتمام است.

شایان ذکر است در این جلسه، خبرنگاران شمال استان از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی، حوزه علمیه امام علی(ع) و سد مخزنی زولای سلماس بازدید کردند.

انتهای پیام/61001/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول