اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

توجه نمایندگان مجلس به فتنه 88 قابل تقدیر است

امام جمعه شهربابک گفت: حساسیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فتنه سال 88 قابل تقدیر و تحسین است.

توجه نمایندگان مجلس به فتنه 88 قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه تقوا و عمل صالح را بهترین زاد و توشه عالم آخرت برشمرد و اظهار داشت: تقوا و عمل صالح سبب محبوبیت انسان در نزد خداوند شده و شعاع محبوبیت الهی تمام پهنه آفرینش را فرا می‌گیرد.

وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این یادگاران دوران دفاع مقدس را گنجینه‌های ارزشمندی دانست و افزود: آزادگان سرافراز فرهنگ انسان‌ساز دوران اسارت را به همراه دارند که باید از مجاهدت‌ها و مقاومت‌های وصف‌ناپذیر آنها درس گرفته و قدردان این یادگاران دفاع مقدس باشیم.

منتظری با اشاره به اوضاع کشور مصر گفت: همان گونه که قبلا رهبر معظم انقلاب هشدار داده بودند، اگر مسلمانان در راستای اتحاد و تکیه به خواست مردم توجه نکنند، دشمنان و مرتجعان منطقه و تروریست‌های جنایتکار کشورهای اسلامی را به جنگ داخلی و کشتار افراد بی‌گناه تبدیل می‌کنند.

خطیب جمعه شهربابک از تلاش‌ها و مذاکرات فشرده نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت و رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور تشکر کرد و ابراز داشت: رأی بالای مجلس به کابینه پیشنهادی نشانگر تعامل بسیار خوب مجلس با رئیس جمهوری اسلامی است.

منتظری فتنه سال 88 را توطئه‌ای خطرناک برای براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: حساسیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فتنه سال 88 قابل تقدیر و تحسین است.

انتهای پیام/80023/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول