اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

سیرجان به کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری نیاز دارد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: شهرستان سیرجان با توجه به موقعیت خوب اقتصادی، صنعتی و معدنی به راه‌اندازی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری نیاز دارد.

سیرجان به کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام علی توکلی ظهر امروز در آیین معرفی رئیس حوزه قضایی سیرجان در سالن دانشگاه صنعتی اظهار داشت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در مرکز استان کرمان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان کرد: این شهرستان هم به راه‌اندازی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری نیاز دارد و با تشکیل این کمیته امنیت سرمایه‌گذاری بر اساس قانون تامین می‌شود و با کسانی که بر خلاف قانون فعالیت می‌کنند و یا اخلال‌گران سرمایه‌گذاری هستند، برخورد قاطع می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: در سال حماسه اقتصادی دستگاه اجرایی و قانون‌گذار کشور اولویت نخست خود را حمایت از اقتصاد، تولید و اشتغال قرار داده است و ما هم بر مبنای قانون از سرمایه‌گذاری و تولید حمایت و با ناامنی اقتصادی برخورد می‌کنیم.

توکلی پیشگیری از جرم و فعال‌تر شدن ستادهای حفاظت اجتماعی را اولویت کاری دستگاه قضایی استان کرمان عنوان کرد و افزود: پیشگیری از جرم با استفاده از حقوقدانان، کارشناسان و نخبگان در شهرستان‌ها می‌تواند، آمار جرائم و زندانیان را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به دستگاه قضایی بهترین رهاورد برای مجریان عدالت است، خاطر نشان کرد: امروز مشارکت مردم در همکاری با حوزه قضایی و انتظامی امنیت را بیشتر کرده و جرم را کاهش داده است.

این مقام قضایی در مورد کمبود نیروی قضایی و کارمند در ادارات دادگستری گفت: این موضوع پیگیری شده است و تا سه ماه آینده بخشی از این کمبود رفع می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان با ذکر احادیثی درباره شکرگزاری برای خدمت در نظام اسلامی گفت: نعمت امنیت در کشور ما به برکت وجود ولایت و رهبری و اقتدار دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی وجود دارد.

انتهای پیام/80015/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول