اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی خبر داد

برپایی نمایشگاه دائمی سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی را در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ایجاد می‌کنیم، گفت: در این نمایشگاه 40 واحد تولیدی شاخص استان حضور می‌یابند.

برپایی نمایشگاه دائمی سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مهدی رمضانی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان و مدیران استان با اشاره به عملکرد سال گذشته سازمان اقتصاد و دارایی استان اظهار داشت:‌ سامانه خدمات الکترونیکی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در این سازمان طراحی شده است.

وی از طراحی فرم الکترونیکی ثبت اعتراض متقاضیان در استان خبر داد و افزود: پایگاه اطلاع‌رسانی الکترونیکی سرمایه‌گذاری به‌روزرسانی می‌شود.

برپایی جلسات برای سرمایه‌گذاران در سال گذشته

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح ایجاد بانک اطلاعات زمین‌های مستعد سرمایه‌گذاری استان ارائه شده است، تصریح کرد: تاکنون اطلاعات 37 زمین بلامعارض از تمام شهرستان‌ها دریافت شده که در مرحله تعیین زیرساخت‌ها قرار دارد.

رمضانی از برگزاری جلسات با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خبر داد و اذعان داشت: همچنین در همایش‌های ملی و بین‌المللی مربوط با سرمایه‌گذاری شرکت کرده‌ایم.

وی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال جاری اضافه کرد: بانک اطلاعات زمین‌های مستعد سرمایه‌گذاری استان را تکمیل می‌کنیم.

برپایی نمایشگاه دائمی سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از برگزاری دوره‌های مکالمه زبان انگلیسی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی خبر داد و یادآور شد: بسته طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری تهیه و تدوین می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه نمایشگاه دائمی را در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ایجاد می‌کنیم، متذکر شد: در این نمایشگاه 40 واحد تولیدی شاخص استان حضور می‌یابند.

وی اذعان داشت: همایش‌های سرمایه‌گذاری شهرستانی با مشارکت فرمانداران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69010/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول