اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابلسر خبر داد

سرمایه‌گذاری 200 میلیون تومانی در طرح دریای بابلسر/ دقیقه 90 مجری طرح شدیم

شهردار بابلسر با اشاره به سرمایه‌گذاری 200 میلیون تومانی در طرح دریای بابلسر گفت: قوانینی برای شهرداری‌ها در طرح دریا پیش‌بینی نشده است و در دقیقه 90 ما را مجری طرح می‌کنند.

سرمایه‌گذاری 200 میلیون تومانی در طرح دریای بابلسر/ دقیقه 90 مجری طرح شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، بهروز رنجبر عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر که در سالن کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران برگزار شد، با ارائه گزارش عملکرد کاری خود اظهار داشت: برای جذب گردشگر اقداماتی گام به گام، مثبت و هدف‌دار در حواشی رودخانه‌ها، سواحل دریا و پارکینگ‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در کنار کارهای مقطعی کارهای زیرساختی درازمدت و مثبتی برای شهرستان بابلسر در نظر گرفتیم، افزود: در ضلع شمالی پارکینگ صفر تا 9 که مملو از ساحلی نا به ‌سامان بود در مدت زمان زیادی تلاش شد تا سامان‌دهی شود.

شهردار بابلسر بر توجه به زیرساخت سواحل تاکید کرد و افزود: باید در این مورد اقدامات اساسی انجام شود.

رنجبر ادامه داد: برای طرح سالم‌سازی دریا باید بخش خصوصی را وارد و برای دریا برنامه 12 ماهه و 24 ساعته طراحی کنیم.

وی اضافه کرد: در شش سال گذشته به جز در چند بخش که سازمان گردشگری وارد شد برای رودخانه و دریای بابلسر که جزو منابع ملی است، هیچ نگاه ملی از ناحیه دولت به آن نشد.

شهردار بابلسر با انتقاد از برخی مسئولان که با اندک اعتبار شهرهای ساحلی انتظار خدمات ملی را دارند، گفت: در بخش کارهای موقتی که سیاست‌گذاری آن در این فصول از سال مشخص نشده است، مجبور می‌شویم هزینه‌های سختی متقبل شویم که برای ما توجیه‌پذیر نیست.

رنجبر تعداد طرح‌های دریای بابلسر را 10 طرح عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها با اعتبارات داخلی انجام می‌شود و شامل چهار طرح زنانه و شش طرح مردانه است.

وی تصریح کرد: طی قراردادی 200 میلیون تومانی با بخش خصوصی برای این 10 طرح هزینه شده است.

شهردار بابلسر با بیان اینکه برخی نسبت به ایرادات و نابسامانی‌های طرح اعتراض دارند، تصریح کرد: قوانینی برای شهرداری‌ها در طرح دریا پیش‌بینی نشده است و در دقیقه 90 ما را مجری طرح می‌کنند.

رنجبر اضافه کرد: پیمانکاران طرح دریا صاحب صلاحیت نیستند ولی چون امکانات لازم را دارند و کسی مسئولیت این بخش را بر عهده نمی‌گیرد از آنها استفاده می‌شود.

انتهای پیام/86010/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول