اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

کلنگ‌زنی دو پروژه عظیم سرمایه‌گذاری به ارزش 230 میلیارد تومان در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: فردا با حضور مسئولان استانی شاهد آغاز عملیات اجرایی دو پروژه بزرگ و عظیم مشارکتی در شهر اردبیل به ارزش 230 میلیارد تومان می‌باشیم.

کلنگ‌زنی دو پروژه عظیم سرمایه‌گذاری به ارزش 230 میلیارد تومان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل اظهار داشت:‌ در حوزه سرمایه‌گذاری با تهیه شیوه‌نامه جذب و جلب سرمایه‌گذاران کارهای خوبی در سال‌های اخیر انجام شده و شاهد عقد قرارداد و تفاهمنامه اجرای پروژه‌های متعدد تجاری، تفریحی، توریستی و گردشگری بودیم که دو مورد از این پروژه‌ها فردا با عنوان تیراژه و شهریار آغاز می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ده‌ها پروژه سرمایه‌گذاری هم اکنون با هزینه‌کرد 45 میلیارد تومان نظیر مروارید شورابیل، بازار وکیل، پمپ ترمینال و... در حال اجراست که فردا نیز شاهد کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پروژه تجاری، تفریحی، گردشگری دارای عظیم‌ترین مجموعه شهر بازی سرپوشیده به همت شرکت تیراژه در شورابیل اردبیل می‌باشیم.

بدری خاطر نشان کرد: در کنار آن مجموعه تجاری،‌ مسکونی شهریار نیز در محل اتوبوسرانی اردبیل کلنگ‌زنی می‌شود که ارزش سرمایه‌گذاری این دو پروژه بیش از 230 میلیارد تومان است که امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد تکمیل و بهره‌برداری آنها باشیم.

این مسئول اضافه کرد: فردا همچنین به صورت رسمی شاهد آغاز به کار دستگاه کارت‌خوان الکترونیکی در اتوبوس‌های شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی می‌باشیم تا برای همیشه مشکل پول خرد با ارائه کارت شهروندی در اتوبوس‌های شهری برطرف شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر 30 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی افزوده شده، بیان کرد: عمر متوسط ناوگان اتوبوس‌های شهری ما حدود چهار سال می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه با مشارکت، تعامل و همدلی مسئولان و شورای شهر توسعه و عمران شهری با جدیت و قوت دنبال می‌شود، یادآور شد: ‌توجه به مسائل حاشیه‌ای و کم اهمیت قطعاً ما را دچار خسران و گناه نابخشودنی می‌کند چرا که ما امروز به یک همدلی و همراهی جدی مردم و مسئولان در توسعه شهری نیاز داریم.

بدری با یادآوری اینکه در مناطق مختلف شهری خدمات شهرداری ملموس و در دید عموم قرار دارد، گفت: ما در سایه دعای خیر مردم است که تلاش می‌کنیم تا برنامه‌ریزی‌هایمان را منسجم انجام دهیم و به همین منظور طرح‌های مختلفی در سطح شهر در دست اقدام است.

وی هدف عمده از این خدمات گسترده را ایجاد رفاه، آسایش و بالا رفتن کیفیت زندگی مردم توصیف کرد و افزود: بودجه شهرداری اردبیل از رقم 65 میلیارد تومان که 46 درصد آن جاری و مابقی عمرانی بوده و در حال حاضر این بودجه به 175 میلیارد تومان با توزیع 32 درصد جاری و 68 درصد عمرانی ارتقا یافته است.

بدری از سه برابر شدن بودجه عمرانی و سیر نزولی بودجه‌های جاری خبر داد و تصریح کرد: ما در سال گذشته موفق شدیم 106 پروژه عمرانی و خدماتی را با اعتبار 67.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز تلاش ما بر این است تا افتتاح‌ها را به مانند سوم خرداد با راه‌اندازی 29 پروژه با هزینه کردن 17 میلیارد تومان ادامه دهیم.

این مسئول اضافه کرد: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت دفاع مقدس به ارزش 40 میلیارد تومان پروژه‌های متعددی به بهره‌برداری می‌رسد تا عموم همشهریان بتوانند از این ظرفیت و توان استفاده کنند.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول