اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شورای شهر بانه مطرح کردند

تعامل، سرمایه‌گذاری و تزریق اعتبار نیاز بانه است

اعضای شورای شهر بانه بر ضرورت برقراری تعامل، سرمایه‌گذاری و تزریق اعتبار از سوی استانداری را نیاز ضروری شهر بانه عنوان کردند.

تعامل، سرمایه‌گذاری و تزریق اعتبار نیاز بانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نشست مشترک اعضای شورای شهر بانه با مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کردستان ظهر امروز در محل معاونت عمرانی این استان برگزار شد.

مسلمی یکی از اعضای شورای شهر بانه در این نشست، استفاده از نخبگان را از مهم‌ترین اهداف شورای شهر اعلام کرد و گفت: توریستی بودن بانه نیازمند فعالیت در حوزه شهرداری است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: اما در این مسئله باید جدا از شهر بانه، متولیان استانی نیز به وضعیت این شهر توجه کنند.

منتخب دوره چهارم شورای شهر بانه با تأکید بر اینکه اعتبارات جوابگوی نیازهای این شهر نیست، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت استان نیز در این راستا استفاده شود.

شهیدی، یکی دیگر از اعضای شورای شهر بانه خواستار معرفی سرمایه‌گذار از سوی استانداری برای فعالیت در این شهر شد و گفت: نقش استانداری در این زمینه بسیار پررنگ است.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر بانه با بیان اینکه همواره صحبت از درآمدزایی بانه است گفت: این درآمدزایی تنها مختص این شهر نیست و عواید آن در کل استان استفاده می‌شود.

محمدیانی اظهار کرد: الان از نظر جذب توریست به خاطر کمبود فضای سبز توانمند نیستیم و حتی پارک «قلم» نیز به عنوان نماد این شهر از بین رفته است.اعتقاد دارم اگر مسئولان بانه نسبت به این شهر کم‌کاری کرده‌اند، مسئولان استان نیز در این رابطه مقصر هستند و باید این رویه اصلاح شود.

مولوی دیگر عضو این شورا نیز با بیان اینکه سرمایه‌گذاران رغبتی به سرمایه گذاری در سقز ندارند، اظهار کرد: دلیل این قضیه به مسئولان برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه خود من شاهد نمونه‌هایی از این دست بوده‌ام، اظهار کرد: اگر چنین اشخاصی در استان‌های دیگر حضور داشتند، قدر آنها بسیار دانسته می‌شد.

منتخب دوره چهارم شورای شهر سقز نیز با پذیرش این موضوع که بانه درآمدزایی خوبی دارد گفت: اما مشکلات زیادی نیز به تناسب آن وجود دارد و معضل‌آفرین است.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر بانه ایجاد تغییر را مهمترین هدف منتخبین مردم در دوره جدید، عنوان کرد و گفت: امیدواریم این مسئله را به نحو شایسته‌ای در بانه، پیاده‌سازی کنیم.

بسطامی بر ضرورت ایجاد تعامل مناسب بین معاونت عمرانی استانداری و بویژه امور شهری استانداری با شورای شهر بانه تأکید کرد و افزود: ما هم به عنوان منتخبان مدنی جامعه، نهایت تلاش خود را در این راستا به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/79012/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول