اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

شرکت تیراژه در اردبیل 22 برابر بودجه استان سرمایه‌گذاری می‌کند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تیراژه در اردبیل 22 برابر بودجه استان سرمایه‌گذاری می‌کند.

شرکت تیراژه در اردبیل 22 برابر بودجه استان سرمایه‌گذاری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل منصور حقیقت‌پور صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تیراژه گستر اردبیل با بیان اینکه باید جذابیت‌ها برای حضور بخش خصوصی تقویت شده و شناسانده شود، اظهار داشت: با اجرایی شدن پروژه‌هایی همچون تیراژه شهرداری ماهانه 2 تا 3 میلیارد تومان در‌آمد کسب می‌کند در حالی که از بودجه‌های دولتی نمی‌تواند حتی به اندازه یک چهارم این مبلغ را دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: ما از طریق بودجه محدود دولتی نمی‌توانیم شهرمان را آباد کنیم و انتظار کار عجیب و غریب از این بودجه کم انتظار بیهوده است در حالی که شهرداری‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و از حمایت‌های بخش خصوصی استفاده کنند.

این نماینده مجلس گفت:‌ در سطح ملی نیز ما با تکیه بر منابع در‌آمدی نفتی نمی‌توانیم پایه‌های اقتصادی خودمان را به ویژه اقتصاد مقاومتی تقویت کنیم در حالی که با جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی می‌توانیم به مراتب موفق‌تر عمل کنیم.

حقیقت‌پور با بیان اینکه باید این سرمایه‌گذاران را بر پایه اصول منطقی، مشوق‌های لازم و ایجاد جذابیت‌ها و با دید احترام و حرمت به‌ آنها جلب و جذب کرد، افزود: ما تا زمانی که منافع سرمایه‌گذار را به رسمیت نشناسیم نمی‌توانیم در این حوزه موفق عمل کنیم.

وی عنوان کرد:‌ سرمایه‌گذار بخش خصوصی نذری ندارد که ضرر بدهد این دولت است که اگر ضرر بدهد جبران آن امکان‌پذیر است بلکه سرمایه‌گذار بخش خصوصی به دنبال جلب و کسب منافع بیشتر است که باید مقدمات و زمینه‌های آن را فراهم کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت:‌ برای ساختن مدرن شهر دینی و کسب در‌آمدهای بیشتر و حفظ منافع باید در قدم اول خواسته و مطالبه مشروع سرمایه‌گذار را به همراه منافع‌اش به رسمیت بشناسیم تا در توسعه شهری و ساختن مدرن شهر دینی قدم برداریم.

حقیقت‌پور با اعلام اینکه از بودجه عمرانی سال گذشته تنها 18 میلیارد تومان نصیب استان شده است، یادآور شد:‌ در حالی که سرمایه‌گذاری تیراژه تنها 200 میلیارد تومان است که این سرمایه‌گذاری از کل بودجه استان اردبیل 22 برابر بیشتر است.

وی با اعلام اینکه با تکیه بر بودجه‌های دولتی نمی‌توان هیچ وقت رنگ توسعه شهری را دید، گفت: اگر به بودجه‌های نفتی تکیه کنیم روز به روز از قافله عقب می‌مانیم.

بزرگترین مرکز داروسازی شمال غرب در اردبیل احداث می‌شود

این نماینده مجلس با بیان اینکه در ماه‌های آینده شاهد جذب سرمایه‌گذاران بیشتر و کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید خواهیم بود، تصریح کرد: در مسیر توسعه صنعتی و علمی استان در ماه‌های آینده شاهد کلنگ‌زنی احداث بزرگترین مرکز داروسازی شمال غرب در اردبیل خواهیم بود.

حقیقت‌پور افزود: قرار است با کمک سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهرک صنایع تکمیلی پتروشیمی نیز راه‌اندازی شود تا عقب‌ماندگی‌های استان از شاخص‌های توسعه جبران شود.

وی به دیدار نمایندگان شمال غرب کشور با 16 وزیر دولت یازدهم اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین خواسته ما توجه ویژه به مناطق شمال غرب بود تا از متوسط توسعه کشور عقب نمانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود اذعان داشت: ما هرگز به دنبال گرفتن حق ویژه نیستیم بلکه درصدد رسیدن به حق واقعی و عادلانه خود هستیم تا از کلان‌ شهرهای دیگر عقب‌نمانده و بتوانیم یک مدرن شهر دینی شایسته و آبرومند را بسازیم.

انتهای پیام/62001/ع40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول