اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

زنده نگه داشتن رشادت‌ آزادگان را بر خود واجب می‌دانیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: زنده نگه داشتن رشادت‌ها و صلابت‌های آزادگان پاکباز که ذخایر معنوی دوران اسارت را در سینه دارند بر خود واجب می‌دانیم.

زنده نگه داشتن رشادت‌ آزادگان را بر خود واجب می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده استاندار آذربایجان غربی در پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: 26 مرداد ماه یادآور بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی، تجلی‌گر رشادت‌های رادمردانی است که با تاسی از مکتب حسینی و با پایداری و استقامت بی‌بدیل خویش جلوه‌های به یاد ماندنی را از عظمت و صلابت فرزندان این مرز و بوم به نمایش گذاشتند.

در ادامه این پیام آمده است: آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل کردند و سال‌ها جهاد در غربت و فریاد در سکوت، شکوهی از استقامت، پایمردی و بلندای ایمان آنان را در خاطر قدر شناس مردم فهیم ایران اسلامی رقم زد و طاق عزتی بر فراز کشور اسلامی مان برافراشت تا ساحت افتخار‌مان همچون نورافشانی روز استقبال تا ابد روشن بماند و بقای جاودان آرمان‌های شهدا باشد.

جلال‌زاده در این پیام تصریح کرده است: زنده نگه داشتن رشادت‌ها و صلابت‌های آزادگان پاکباز را که ذخایر معنوی دوران اسارت را در سینه دارند بر خود واجب می‌دانیم و می‌کوشیم با تاسی از درس بزرگ ولایت‌مداری ایشان، رسالت دینی و انقلابی آزادگان حفظ شود تا راهگشا و بصیرت افزای نسل‌ها باشد.

در ادامه پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن پاسداشت بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن عزیز اسلامی و تبریک صمیمانه این روز به یاد ماندنی به مردم شریف و ولایت‌مدار آذربایجان غربی و خانواده‌های آنان، از درگاه خداوند منان سلامتی، سربلندی و عزت بیش از پیششان را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/61001/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول