اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

آزادگان سرافراز مصداق صابران در قرآن کریم هستند

امام جمعه کوهبنان گفت: آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس در حقیقت مصداق صابران در قرآن کریم هستند.

آزادگان سرافراز مصداق صابران در قرآن کریم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد امام خمینی (ره) پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به آیات قرآن کریم اظهار داشت: در آیات متعددی از این کتاب الهی هدایت جامعه بشری به عنوان یکی از اهداف اصلی آیات نورانی وحی اشاره شده است.

وی افزود: قرآن کتاب هدایت الهی برای تمام انسان‌ها است و توفیق هدایت الهی شامل حال انسان‌هایی می‌شود که در دل و قلب خود این نور را احساس می‌کنند.

امام جمعه کوهبنان ابراز داشت: در آیین مقدس اسلام و آیات نورانی قرآن کریم چیزی بالاتر و با ارزش‌تر از هدایت و راهنمایی جامعه نیست و انبیاء الهی طی تاریخ برای راهنمایی امت خود زحمات فراوانی کشیده‌اند بدون اینکه درخواست اجر و پاداشی از مردم داشته باشند.

صالح‌نیا بیان داشت: در 25 مرداد ماه مصادف با هشتم شوال سال 44 مردم مسلمان سراسر جهان شاهد تخریب حرم و بارگاه ائمه معصوم (ع) در بقیع توسط گروه گمراه و منحرف وهابیت بودند که تا امروز هیچگونه حرمی بر قبور این ائمه اطهار (ع) بنا نشده است.

وی به 26 مرداد سالروز بازگشت افتخارآفرین نخستین گروه از آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی در سال 69 اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری خطاب به آزادگان فرمودند «شما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غصب شده بودید و خدای متعال شما را به این کشور اسلامی بازگرداند».

صالح‌نیا با گرامیداشت یاد و خاطره سرور آزادگان دوران دفاع مقدس مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی صبر و مقاومت آزادگان را ستودنی دانست و افزود: آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس در حقیقت مصداق صابران در قرآن کریم هستند.

وی گفت: روز صنعت دفاعی روز نمایش ایمان، اراده خلاقیت و ابتکار فرزندان شما ملت فداکار در عرصه فضا، زمین و دریا و روز یادآوری دستاوردهای ارزشمند صنایع دفاعی وزارت دفاع است.

این مسئول با قدردانی از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای انتخاب وزیران دولت یازدهم ابراز امیدواری کرد: رئیس جمهور به وعده خود در زمان انتخابات عمل کند.

صالح‌نیا با اشاره به اوضاع متشنج مصر و خیانت‌های ارتش این کشور و همچنین کشتار مردم بی‌دفاع و توهین به آرمان‌های مقدس آنها تصریح کرد: آمریکا و کشورهای غربی و اتحادیه اروپا در پشت پرده این خیانت‌ها و شکنجه‌ها قرار دارند و می‌خواهند با کودتا و زور بر مردم حکومت کنند.

انتهای پیام/80012/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول