اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تاکید کرد

افزایش سطح کیفی خدمات به آزادگان و ایثارگران بوشهر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بر لزوم افزایش سطح کیفی خدمات به آزادگان و ایثارگران بوشهر تاکید کرد.

افزایش سطح کیفی خدمات به آزادگان و ایثارگران بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد حاجی‌زاده شامگاه جمعه در آیین تجلیل از آزادگان دشتستان اظهار داشت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و سربلندی قرار دارد و اقتدار امروز مرهون فداکاری رزمندگان و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تقدیر از نماینده مردم دشتستان و تبریک سالروز آزادی آزادگان ادامه داد: 26 مردادماه هیچ گاه از خاطره‌ها فراموش نخواهد شد زیرا با ورود آزادگان به میهن اسلامی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد.

حاجی‌زاده اضافه کرد: انزجار خود را از وهابیونی که در هشتم شوال 1344 هجری قمری با حمله به حرم ائمه اطهار(ع)، قبرستان بقیع را تخریب کردند اعلام داشته و آرزوی سربلندی و عزت برای مسلمین جهان داریم.

وی به تشریح برخی از فعالیت‌های صورت گرفته و قوانین موجود در زمینه ارائه خدمات به آزادگان پرداخت و خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان و سایر مسئولان شاهد به‌دست آمدن نتایج خوبی در زمینه رفع مشکلات جامعه آزادگان سرافراز باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: دشتستان دارای بیشترین تعداد شهدا و ایثارگران است و نقش این شهرستان در حفظ و تثبیت نظام اسلامی بسیار زیاد بوده است.

حاجی‌زاده اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در شهرستان‌های مختلف در راستای ارائه خدمات به مردم اهتمام دارد و تلاش زیادی برای رضایتمندی خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان داریم.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سطح کیفی خدمات به خانواده آزادگان در دستور کار قرار دارد و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

این مسئول با برشمردن برخی از مشکلات قدیمی آزادگان و تلاش‌های صورت گرفته برای رفع آنها متذکر شد: از نماینده مجلس می‌خواهیم تا با مطرح کردن و پیگیری مشکلات موجود در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، رایزنی برای مرتفع کردن آنها انجام دهد.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر در پایان اذعان داشت: افزایش کیفیت خدمات به آزادگان و ایثارگران در استان بوشهر مورد تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول