اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آیین بزرگداشت سالروز ورود افتخارآمیز آزادگان به میهن

آزادگان دشتستان تجلیل شدند

آزادگان شهرستان دشتستان در آیینی باشکوه تجلیل شدند.

آزادگان دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شامگاه جمعه با حضور مسئولان بنیاد شهید استان بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از خانواده‌های معظم ایثارگران و آزادگان دشتستان  مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده سپاه دشتستان در این مراسم اظهار داشت: آزادگان سند افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند و حمایت از این عزیزان امری لازم است.

احمد عالی افزود: آزادگان در دوران دفاع مقدس با فداکاری برای سربلندی اسلام و نظام اسلامی در میدان حاضر شدند و امروز سند افتخارآمیز ایران اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: 26 مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز و سرافرازی است که با ایثار و جانفشانی برای حفظ ارزش‌ها تلاش کردند.

عالی گفت: دشمنان در شرایط کنونی برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات و کمرنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس تلاش می‌کنند که باید هوشیار باشیم و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

در ابتدای این مراسم معنوی و زیبا، تعدادی از آزادگان به بیان خاطرات دوران اسارت و نقطه نظرات خود پرداخته و پاره‌ای از مشکلات خود را نیز مطرح کردند.

دکتر صولت صولت‌پور دارای شش سال سابقه اسارت در اردوگاه‌های بعثی، سید قاسم موسوی و محمد محمدزاده نماینده آزادگان استان بوشهر در شورای مشورتی استانداری برخی از مطالبات آزادگان را مطرح کرده و خواستار پیگیری و رفع آنها توسط مسئولان شدند.

تقدیر از برگزاری نشست صمیمی توسط حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد و توجه جدی به جامعه ایثارگری و آزادگان، ترویج فرهنگ شهادت طلبی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، پیگیری مشکلات اشتغال و کمک هزینه‌های ادامه تحصیل فرزندان آزادگان، رفع موانع موجود در راه پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران و پرداخت حقوق و مزایای ماده 13 آزادگان بسیجی از مهم‌ترین مطالب مطرح شده توسط آزادگان حاضر در جلسه بود.

در این مراسم تعدادی از آزادگان شهرستان و همچنین خانواده‌های این عزیزان به صورت چهره به چهره با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و همچنین با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرده و مطالبات و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

مسئولان نیز در این نشست صمیمانه با حوصله به درد دل‌های آزادگان و خانواده آنها گوش دادند و بر لزوم رفع مشکلات این قشر تاکید کردند.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول