اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین خبر داد

افزایش رضایت شهروندان قزوینی از وضعیت احداث معابر

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین گفت: در نظرسنجی به عمل آمده در خصوص احداث جاده‌ها و خیابان‌های اصلی و فرعی، زیرگذرها، روگذرها و کنارگذرها شاهد روند رو به رشد رضایت شهروندان هستیم.

افزایش رضایت شهروندان قزوینی از وضعیت احداث معابر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، جمال رهبری‌منش اظهار داشت: نتایج این نظرسنجی بیانگر حرکت صحیح شهرداری قزوین در راستای برآوردن یکی از مهم‌ترین نیازهای شهر و شهروندان است.

وی افزود: در نظرسنجی سال 90 نسبت به سال 89، 22 درصد و سال 91 نسبت به 90، 6.5 درصد رضایت شهروندان از وضعیت احداث جاده‌ها و معابر اصلی و فرعی، زیرگذرها، روگذرها و کنارگذرها افزایش پیدا کرده است.

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین با بیان اینکه حدود 440 هزار نفر جمعیت مقیم و بیش از 100 هزار نفر جمعیت غیر مقیم در طول روز در سطح شهر تردد می‌کنند، بیان کرد: این موضوع وظیفه دشواری را در رفع مشکلات ترافیکی بر شهرداری و پلیس راهور تحمیل می‌کند.

رهبری‌منش اضافه کرد: شهرداری قزوین در کنار تعامل سازنده با پلیس راهور، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سال‌های اخیر اقدام به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حل این مشکل کرده است.

وی احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، اصلاح هندسی تقاطع‌های موجود و ایجاد کمربندی‌های شهر به منظور عدم ورود وسائط نقلیه‌گذری که نیاز به تردد در شهر ندارند و نیز تجهیز و راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک و نصب دوربین‌های کنترلی و راه‌اندازی چراغ‌های راهنمایی هوشمند را از اقدامات مؤثر برای کاهش ترافیک شهری از سوی شهرداری قزوین عنوان کرد.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول