اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری ورامین:

طرح بهسازی و سنگ فرش پیاده‌روهای معابر پرتردد شهری آغاز شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های اعتباری و برنامه ریزی‌های مدون، طرح مجدد بهسازی، همسطح‌سازی و سنگ فرش پیاده‌روهای معابر پرتردد شهری ورامین آغاز و هم اکنون در دست اقدام است.

طرح بهسازی و سنگ فرش پیاده‌روهای معابر پرتردد شهری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صادق عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با توجه به پیش‌بینی‌های اعتباری و برنامه‌ریزی‌های مدون، طرح مجدد بهسازی، همسطح‌سازی و سنگ فرش پیاده روهای معابر پر تردد شهری ورامین آغاز و هم اکنون در دست اقدام است، اظهار داشت: پیاده‌روهای بافت مرکزی شهر از جمله معابر پر تردد شهروندان بوده که در این طرح بر اساس شیوه‌های نوین و مصالح استاندارد در حال بهسازی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین تصریح کرد: بر اساس این طرح در سال جاری فاز نخست بهسازی پیاده‌روی بلوار حضرت امام رضا (ع) به مساحت 12 هزار متر مربع انجام و هم اکنون نیز بهسازی پیاده‌روی خیابان مهدیه (حامدی) به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع و ادامه بهسازی پیاده‌روی خیابان شهید چمران محله کارخانه قند به‌مساحت 3 هزار متر مربع در حال اقدام است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای این طرح، بهسازی فضای سبز و درختان موجود در طول مسیر، لایروبی و تعریض نهرها و بهسازی آن از طریق نصب جداول بتنی، نصب پل‌های جدید، مناسب‌سازی پیاده‌روها جهت تردد افراد سالمند و معلول، تأمین روشنایی بهتر معابر از طریق نصب پایه چراغ‌های زیبای شهری، نصب قطعات بتنی رنگی و استاندارد و ... انجام خواهد شد.

عباسی افزود: در سال گذشته نیز این طرح به‌صورت موفقیت آمیز اجرا و پیاده‌روهای بلوار شهید باهنر و بلوار شهید قدوسی محله کارخانه قند با مساحتی بالغ بر 8 هزار و 500 متر مربع بهسازی و سنگ فرش شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین در پایان با تشکر از همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و همکاری شهروندان در زمینه اجرای موفق این طرح گفت: اجرای طرح موفق بهسازی و سنگ فرش پیاده‌روهای معابر از شش سال پیش آغاز و تاکنون نیز بهسازی و سنگ فرش پیاده‌روهای خیابان‌های پرتردد شهری در بافت مرکزی و تجاری شهری از جمله خیابان آیت‌اله کاشانی، 15 خرداد، شهدای 10 دی، مسجد جامع، شهید زواره، کمربندی شهید بهشتی و ... با مصالح استاندارد اجرا شده است.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول