اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس هواشناسی گیلان:

هوای گیلان دوشنبه بارانی است/پیش‌بینی آبگرفتگی معابر

کارشناس هواشناسی گیلان به بارش باران از دوشنبه هفته جاری در این استان اشاره کرد و گفت: آبگرفتگی معابر در بعضی از مناطق گیلان پیش‌بینی‌می‌شود.

هوای گیلان دوشنبه بارانی است/پیش‌بینی آبگرفتگی معابر

سمانه نگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نفوذ هوای خنک از روز دوشنبه هفته جاری در گیلان اظهار کرد: امروز دمای هوا در بیشتر شهرهای جلگه‌ای استان به مرز 30 درجه رسیده است.

وی شهرهای رشت و منجیل را با 31 درجه دارای بیشترین حرارت اعلام کرد و افزود: موج ناپایدار و سامانه بارش‌زا طی دو روز آینده وارد گیلان می‌شود.

نگاه با بیان اینکه موج هوای خنک با عبور از روی دریا انرژی کافی در ناپاپداری را کسب می‌کند، تصریح کرد: هوای گیلان از روز دوشنبه دارای افزایش ابر، بارش‌های متناوب و وزش باد است.

کارشناس هواشناسی گیلان به شرایط ناخوشایند جوی استان برای کشاورزان اشاره کرد و گفت: آسمان گیلان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ابری پیش‌بینی می‌شود و در بعضی از ساعت‌ها همراه با بارندگی و وزش باد است.

وی با تاکید براینکه شدت بارش‌ها در روز دوشنبه می‌تواند موجب آبگرفتگی عمومی در بعضی از مناطق گیلان شود، بیان کرد: روزهای آینده کاهش چهار تا هفت درجه‌ای هوا در استان پیش‌بینی‌ می‌شود.

نگاه وضعیت دریا در مدت مذکور را دارای موج و توفانی پیش‌بینی‌ کرد و یادآور شد: دریا برای انجام فعالیت‌های دریایی نامناسب است.

انتهای پیام/84001/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول