اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گتوند:

معابر شهری گتوند آسفالت شد

شهردار گتوند از آسفالت معابر شهری در گتوند خبر داد و گفت: پروژه‌های آسفالت شهرداری گتوند اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

معابر شهری گتوند آسفالت شد

به گزارش خبرگزارش فارس از گتوند، محسن شکری‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با اختصاص 2 میلیارد و 618 میلیون ریال اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرداری گتوند اجرایی شده است.

وی با اشاره به محل تامین این اعتبار خاطر نشان کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها تامین شده و کار آسفالت معابر شهری در مناطق حاشیه شهر گتوند انجام شده است.

شکری‌زاده افزود: در این پروژه بیش از 5 هزار متر مربع آسفالت معابر انجام شده که بخش زیادی از مشکلات تردد در مناطق حاشیه شهر را برطرف می‌کند.

شهردار گتوند گفت: در این پروژه‌ها 12 هزار متر مکعب خاکریزی و زیرسازی انجام شده ضمن اینکه عملیات جدول کاری نیز به متراژ 3 هزار متر نیز قبلا انجام شده است.

شکری‌زاده اضافه کرد: با پایان این عملیات بیش از 240 خانوار از آسفالت شهری بهره‌مند شده‌اند و البته امیدوار هستیم که از محل اعتبارات سال 92 نیز بتوانیم برای آسفالت دیگر مناطق محروم شهر گتوند استفاده کنیم. 

وی افزود: شهرداری گتوند نیازمند توجه بیشتر در بخش اعتبارات است تا بتوانیم در خدمات‌رسانی به مردم گام‌های بلند و قابل توجهی برداریم.

انتهای پیام/72006/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول