اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

اصلاح هندسی معابر منتهی به میدان آزادگان قم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اصلاح معابر ورودی و خروجی به میدان آزادگان با هدف کاهش سوانح این تقاطع خبر داد.

اصلاح هندسی معابر منتهی به میدان آزادگان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید عزیزی‌نژاد با اشاره به محورهای ورودی و خروجی به میدان آزادگان گفت: هفت محور در میدان آزادگان با هم تلاقی پیدا می‌کنند که با توجه به نوع توزیع بار ورودی و خروجی که تاکنون در این هفت محور وجود داشته است، ضمن ایجاد مشکلات ترافیکی، موجب وقوع تصادفات منجر به ایراد سوانح جانی و مالی در میدان آزادگان می‌شد.

وی اضافه کرد: با طرح موضوع در شورای ترافیک، نسبت به بررسی و کارشناسی این تقاطع و محورهای منتهی به میدان آزادگان در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اقدام شد و طرح جدیدی در خصوص نحوه توزیع بار ترافیکی و عبور و مرور وسائل نقلیه در این میدان تهیه شده و برای اجرا به منطقه سه شهرداری قم ابلاغ شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ویژگی‌های این طرح را ساماندهی مناسب در ورودی و خروجی به میدان آزادگان عنوان کرد و افزود: با بررسی‌های انجام شده به علت عدم توازن حرکت وسائل نقلیه در محورهای این تقاطع شاهد بروز آمار بسیار بالای وقوع تصادفات وسائل نقلیه بودیم که در طرح جدید این مشکلات برطرف شده است.

عزیزی‌نژاد تسهیل و روان‌سازی ترافیک در دو محور عمده این تقاطع شامل محور بلوار شهید بهشتی و همچنین محور بلوار نواب صفوی – بلوار شهید عابدی را از دیگر خصوصیات این طرح دانست و گفت: قابلیت هدایت ترافیک در این دو محور افزایش یافته است و وسائل نقلیه به راحتی امکان تردد در این محورها و دیگر محورهای این تقاطع را خواهند داشت.

عزیزی‌نژاد به مشخصات ورودی و خروجی‌های تقاطع آزادگان اشاره کرد و اذعان داشت: بلوار شهید بهشتی، بلوار نواب صفوی، بلوار شهید عابدی، خیابان مرصاد و خیابان شهید چمران، خیابان‌ها و محورهای ورودی به میدان هستند.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول