اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام خبر داد

روشنایی معابر روستای گره‌ای چرام

فرماندار چرام از روشنایی معابر روستای گره‌ای شهرستان چرام خبر داد.

روشنایی معابر روستای گره‌ای چرام

علی‌رضا نیکروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان اینکه روشنایی معابر در صنعت برق از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: به منظور رفاه حال روستاییان عزیز در راستای زدودن چهره محرومیت از روستاها نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.

وی با اشاره به روشنایی معابر روستای گره‌ای عنوان کرد: با تلاش و پیگیری مردم روستا و مساعدت مسئولان محلی، چندی پیش روشنایی معابر روستا با نصب لامپ مخصوص تأمین شد و اکنون به برکت این اقدام ستودنی، گذرهای روستا روشن است.

این مسئول با اشاره به مشکلات آب، برق، گاز و تلفن در روستاها بر حساس بودن روی این مسائل تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در این خصوص وقت زیادی بگذارند و ارائه خدمات خود را موکول به وقت اداری نکنند.

نیکروز خدمت‌رسانی به روستاییان و رفع مشکلات آنان را مصداق واقعی خدمت بی‌منت دانست و خاطرنشان کرد: ضمن قدردانی از زحمات عوامل خدمات‌رسانی در روستاها انتظار داریم در این امر با همت بیشتر در جهت یاری رساندن به همنوعان خود گام برداریم.

انتهای پیام/82002/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول