اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل کشتار وحشیانه شیعیان جایز نیست

امام جمعه کرج گفت: سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل کشتار وحشیانه شیعیان جایز نیست.

سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل کشتار وحشیانه شیعیان جایز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های نماز جمعه کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز به واسطه سکوت مجامع بین‌المللی وهابیون، آل سعود و اسرائیل غاصب جنایات بزرگی را در جهان مرتکب می‌شوند و با اقدامات وحشیانه به شیعه‌کشی دست می‌زنند.

وی ادامه داد: همین سکوت سبب شده است که آنان هر روز اقدامات وحشیانه خود را علیه مسلمانان ادامه دهند.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود به سالروز تخریب اماکن مقدس بقیع به دست وهابیون، اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام با تفکرات غلط و با زیرپا گذاشتن ارزش‌ها، دین اسلام و اعتقادات مسلمانان را نشانه گرفته‌اند و این جنایات را در جهان مرتکب می‌شوند.

کازرونی تأکید کرد: امروز رد پای جنایات وهابیون و رژیم اشغالگر قدس در سوریه، ‌عراق و لبنان به وضوح دیده می‌شود اما در مقابل این همه جنایت مهر سکوت بر لبان همگان زده شده است.

وی با بیان اینکه وهابی‌ها با ادعای اسلام واقعی، مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند، افزود: آنان با این اقدامات وحشیانه در نظر دارند تا تفرقه را در جهان اسلام ایجاد کنند.

کازرونی ادامه داد: البته ما مطمئن هستیم که عمر رژیم صهیونیستی دیگر به پایان خود نزدیک بوده و این مهم برای جهانیان به اثبات رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور ضمن تبریک به وزاری منتخب اظهار داشت: مسئولان در هر پست و مقامی باید خدمت به مردم و پاسخگویی به آنان را مهمترین وظیفه خود بدانند و مطمئن باشند که نوع عملکرد آنان از چشم تیزبین و حساس مردم دور نخواهد ماند.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه وزرا نیز باید در مسیر توسعه کشور و ارائه خدمات به مردم گام بردارند در پایان گفت: باید هر چه در توان داریم برای توسعه و پیشرفت کشور به کار گیریم و بیش از گذشته به خودکفایی و استقلال برسیم.

انتهای پیام/2302/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول