اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

نمایندگان مطالبات مردم و رهبری را در نظر داشته باشند

امام جمعه خلخال گفت: نمایندگان مردم مطالبات ملت و رهبری را مد نظر داشته باشند.

نمایندگان مطالبات مردم و رهبری را در نظر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال اظهار داشت: نمایندگان مجلس در تأیید کابینه ریاست جمهوری ایران مطالبات مردمی و دغدغه‌های رهبری را در نظر داشته باشند.

وی با تقدیر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اسلامی تصریح کرد: دستاورد امام راحل و صدها هزار شهید این مرز و بوم نباید به خاطر قدرت دو روزه وزرا و بعضی‌ها پایمال شود.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز آزادگان، روز ورود یادگاران شهداهای هشت دفاع مقدس را گرامی داشت و از زحمات آنان در دوران اسارت و تحمل سختی‌ها برای سربلندی کشورشان تقدیر کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: آزادگان سال‌ها اسارت را برای دیدن یک لحظه از خاک کشور و زیارت امام راحل تحمل کردند و در لحظه ورود به کشور با بوسه بر خاک شهیدپرور این دیار و تجدید با آرمان‌های مقام معظم رهبری به زیارت حرم مطهر امام خمینی (ره) شتافتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت فعلی کشور مصر، عراق و سوریه را نگران‌کننده عنوان کرد و ادامه داد: خلأ رهبری عامل اصلی هدایت مردمی در این کشور موجب شده که استکبار سوءاستفاده لازم را از این کشور ببرد.

رشتبری اضافه کرد: کودتای 28 مرداد که توسط آمریکا در ایران اجرا شد یک عامل تاثیرگذار بر اختلاف بین روحانیت آن زمان بود که تجربه تلخی برای کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال با گرامیداشت روز صنعت دفاع کشور گفت: زمانی بود که برای جزئی‌ترین وسیله در صنعت دفاع از کشور محتاج بیگانگان بودیم اما امروز تلاش جوانان این مرز بوم ما را از وابستگی به کشورهای دیگر به دور نگاه داشته است.

وی در پایان سخنان خود افزود: در زمان شاهنشاهی بیش از 35 هزار مستشار آمریکایی و خارجی در کشور ایران وجود داشت که برای تعمیر یک وسیله محتاج این مستشاران بودیم ولی اکنون این نیاز به دست توانمند صنعتگران در حوزه دفاع و علم برطرف شده است.

انتهای پیام /62008/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول