اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:

عمل‌کنندگان به دستورات قرآن از انواع رزائل اخلاقی به دور هستند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)استان البرز گفت: عمل‌کنندگان به دستورات قرآن از انواع رزائل اخلاقی و بیماری‌های روحی و روانی به دور هستند.

عمل‌کنندگان به دستورات قرآن از انواع رزائل اخلاقی به دور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار بهرام حسینی مطلق اطهار داشت:  ثابت شده است که عاملان به قرآن در جامعه از عمده رذایل اخلاقی و فسادها به دور هستند و بیماری‌های روحی و روانی نیز گریبان آنها را نخواهد گرفت .

وی افزود : اگر جامعه‌ای رنگ و بوی قرآنی داشته باشد فساد و مشکلات ناشی از رذایل اخلاقی در آن به کمترین حد ممکن می‌رسد و خداوند همچنان که وعده کرده است موجبات هدایت آنان را به تمامی اشکال فراهم می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه قرآن کریم حکومت‌های اسلامی را از انواع فتنه‌ها نیز نجات می‌بخشد تصریح کرد : الهام گرفتن در قرآن توسط جامعه مسلمانان فتنه‌ها و دشمنی را مدیریت می‌کند، همچنان که ما شهد خنثی شدن فتنه 88 با کمترین تلفات و خسارات بودیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: همچنان که می‌بینیم، کشورهای مانند مصر به اسم اسلام به روی کار آمدند و با بی‌توجهی به مبانی قرآنی و عدم تسلیم محض خداوند بودنشان به سرنوشت امروز دچار می‌شوند که در آن هزاران مسلمان قتل و عام می‌شوند.

حسینی‌مطلق افزود: مصر امروز هم می‌توانست به برکت قرآن و تشکیل حکومت قرآنی با سربلندی و امتداد پا بر جا باشد و موجبات نشر اسلام و سربلندی مسلمانان را در جهان فراهم آورد.

وی گفت: توطئه‌های استکبار و رژیم اشغالگر قدس گریبان مصر را گرفت همچنان که کشورهایی مانند سوریه و عراق را در گذشته گرفته و به بلا دچار کرده بود.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه عکس این مطالب را در خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم گفت: ما در فتنه گذشته به برکت حکومت قرآنی و التزام به ولایت و عشق به اهل بیت با سربلندی بیرون آمدیم و اقتدار حکومتمان به جهان ثابت شد.

انتهای پیام/2302/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول