اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی گلستان:

حجم سرمایه در مرکز خدمات به 9 هزار میلیارد تومان رسید/ اشتغال 16 هزار نفر در گلستان

رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی گلستان؛ حجم سرمایه‎گذاری در مرکز خدمات استان را 9 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این حجم از سرمایه‎گذاری زمینه اشتغال 16 هزار نفر را فراهم کرده است.

حجم سرمایه در مرکز خدمات به 9 هزار میلیارد تومان رسید/ اشتغال 16 هزار نفر در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، داود طبرسا ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی بیمه‎های مرکزی گلستان در گرگان اظهار داشت: در مرکز خدمات سرمایه‎گذاری گلستان تعداد 250 پیش‎طرح توجیهی (PFS) در زمینه‎های صنعتی، گردشگری و کشاورزی وجود دارد.

وی راه‎اندازی مرکز خدمات سرمایه‎گذاری در گلستان را یک فرصت مغتنم دانست و افزود: ریاست این مرکز بر عهده استاندار گلستان است و مدیرکل امور اقتصاد و دارایی نیز به عنوان نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‎گذاری به امورات سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی نظارت می‎کنند.

نباید از سرمایه‎گذاری غافل شویم

رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی گلستان از شرکت‎های بیمه‎ای دعوت کرد تا در بخش‎های کشاورزی، صنعت و گردشگری اقدام به سرمایه‎گذاری کنند.

طبرسا با تاکید بر اینکه نباید از سرمایه‎گذاری غافل شویم، ابراز داشت: گلستان دارای ظرفیت‎ها و استعدادهای فراوانی است که می‎تواند فرصت خوبی برای سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‎مندی و استفاده مناسب از منابع و ظرفیت‎های موجود در استان می‎تواند برای دستیابی به تحقق حماسه اقتصادی نیز نقش‎آفرین باشد.

تشکیل شورای هماهنگی یک اتفاق ارزشمند در صنعت بیمه است

رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی گلستان با بیان اینکه تشکیل شورای هماهنگی یک اتفاق ارزشمند در صنعت بیمه است، ابراز داشت: فقدان این جایگاه قانونی در ایجاد هماهنگی و وحدت‎رویه صنعت بیمه بسیار مهم و اثرگذار است و وجود چنین شورایی یک ضرورت بود.

طبرسا تشکیل شورای هماهنگی بیمه را در جایگاه حقوقی موثر دانست و گفت: این شورا می‎تواند فضای جدید رقابتی را بین شرکت‎های بیمه به وجود آورد که باید در راستای بهبود شرایط گام برداشت.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول