اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی مازندران خبر داد

مازندران از محل مانده بودجه 1200 میلیارد تومان سهم دارد

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی مازندران گفت: در قالب مانده اعتبار سال گذشته، بیش از یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار به مازندران اختصاص می‌یابد.

مازندران از محل مانده بودجه 1200 میلیارد تومان سهم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود شعبان‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: اعتبار مصوب سال 91 با احتساب اعتبار دانشگاه‌ها 602 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده و 273 میلیارد و 700 میلیون تومان، اعتبار تخصیصی اعلام شده است.

وی ادامه داد: کمتر از 10 درصد، مانده بودجه مصرف‌نشده طرح‌های عمرانی است که به خزانه برگشت می‌خورد.

شعبان‌زاده تصریح کرد: در قالب مانده اعتبار سال 91، بیش از یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار به مازندران اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه درآمد استان در چهار ماه امسال، 680 میلیارد تومان بر اساس لایحه بود که هنوز میزان مصوب آن اعلام نشده است، یادآور شد: به طور متوسط باید ماهانه 57 میلیارد تومان درآمد استانی وصول و به خزانه واریز شود.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه سال گذشته 60 میلیارد تومان مازاد درآمد داشتیم، افزود: از این درآمد، سهم اندکی به استان اختصاص یافت.

مدیرکل مالیاتی استانداری مازندران نیز در این نشست، اظهار داشت: در چهار ماهه امسال 181 میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشتیم که 125 میلیارد تومان مالیات مستقیم بود.

علیرضا ارزبین تصریح کرد:‌ 50 میلیارد تومان عوارض جمع‌آوری شد و از این مبلغ، 36میلیارد تومان بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع شد.

وی با بیان اینکه 232 هزار اظهار نامه جمع‌آوری کردیم، افزود: ارزش ریالی و تعداد اظهارنامه‌ها نسبت به سال گذشته افزایش 10 درصدی دارد.

انتهای پیام/86007/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول