اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور و اقتصادی و دارایی استان خبر داد

90 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد سهام‌دار هستند/ توزیع سود 22 میلیارد تومانی

مدیرکل امور و اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 93 درصد از جمعیت استان در فراخوان سهام عدالت شرکت کردند که در حال حاضر 90 درصد از جمعیت این استان سهام‌دار هستند.

90 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد سهام‌دار هستند/ توزیع سود 22 میلیارد تومانی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز کارگروه توسعه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید حسین صابری و مدیران دستگاه‌ها با دو دستور کار سیاست‌های کلی اصل 44 و مباحث و موارد پیش‌رو سهام عدالت در استان نیز برگزار شد.

ابراهیم کشاورز در این نشست اجرای سهام عدالت را از اقدامات و برنامه‌های مهم در دولت‌های نهم و دهم عنوان کرد و گفت: دولت در راستای مالکیت عمومی از سال 85 قبل از تصویب قانون اعلام به واگذاری سهام عدالت به شش دهک جامعه کرد.

مدیرکل امور و اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقداماتی در راستای مشخص و شناسایی 6 دهک جامعه صورت گرفت.

کشاورز ادامه داد: بر اساس بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته 6 دهک جامعه بر اساس اولویت‌بندی به روستائیان، عشایر و نهادهای حمایتی اختصاص یافت که با این وجود و بر اساس اولویت‌بندی برخی افراد در دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی خدمات دریافت می‌کردند که با اجرای طرح امکان استفاده و دریافت سهام از دو نهاد امکان‌پذیر نبوده و نیست.

این مسئول با بیان این‌که 93 درصد از جمعیت کهگیلویه و بویراحمد در فراخوان سهام عدالت شرکت کردند و اطلاعات مورد نیاز نیز در این خصوص جمع‌آوری شده،‌ اذعان کرد: در حال حاضر 90 درصد از جمعیت استان سهام‌دار هستند.

وی، با تاکید بر این‌که 2.7 دهم درصد ارزش سهام بالا رفته، بیان داشت: از 30 شرکت سرمایه‌گذاری در تهران دو کانون سرمایه‌گذاری تشکیل شده که شرکت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد را تحت نظارت خود قرار داده است.

کشاورز در ادامه سخنان خود از تخفیف 50 درصدی سهام به دو دهک جامعه خبر داد و گفت: عشایر و روستائیان دو دهک جامعه هستند که با 50 درصد تخفیف سهام دریافت می‌کنند.

این مسئول گفت: در سه نوبت سهام عدالت پرداخت کردیم که یک نوبت آن کارکنان دولت بوده و دو نوبت دیگر نیز دو دهک جامعه روستائیان و عشایر و مددجویان نهادهای حمایتی است.

مدیرکل امور و اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: قریب به 22 میلیارد تومان سود در سال‌های اول در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/82011/ج40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول