اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

فعالیت 8 مجتمع کارگاهی در آذربایجان غربی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: هشت مجتمع کارگاهی در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند.

فعالیت 8 مجتمع کارگاهی در آذربایجان غربی

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هشت مجتمع کارگاهی با مجموع 108 واحد کارگاهی کوچک در آذربایجان غربی وجود دارد که تقریبا اکثر این واحدها واگذار شده است.

وی افزود: 93 واحد از 108 واحد به صورت قطعی واگذار شده و 156 واحد نیز در حال حاضر در حال بهره‌برداری بوده و مابقی در حال نصب ماشین‌آلات و بهره‌برداری و اشتغال در سال جاری است.

پرنیان تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با همان روشی که تا کنون در سال‌های گذشته با قدرت کار کرده امسال نیز با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی با حضور پرشور و آگاهانه مردم ایران در پای صندوق‌های رای رقم زده شد، اذعان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی نیز در تحقق حماسه اقتصادی با تامین زیرساخت‌ها و فضای سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران آماده همکاری است به طوری که سرمایه‌گذاران بتوانند با کمترین مشکل سرمایه‌گذاری کنند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه اشتغال و صنعت موتور محرکه اقتصاد است، عنوان کرد: در صنعت نطفه اولیه سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بسته می‌شود.

وی افزود: برنامه شرکت شهرک‌های صنعتی این است که میزان واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی را به نسبت واحدهای مستقر در خارج از شهرک به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

پرنیان با بیان اینکه واحدهای صنعتی نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان استانی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی است، ابراز داشت: باید نسبت به صنعتگران دید سرمایه‌گذار داشته باشیم و نه سرمایه‌دار که سبب ایجاد اشتغال می‌شوند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در پایان اظهار داشت: کار و انجام وظیفه در مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی به دلیل حمایت از تولید و اشتغال یک نعمت و محبت الهی است.

انتهای پیام/61005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول