اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

آب منطقه‌ای اردبیل برای حفر چاه مجوز صادر کند / وعده تامین آب شهرک‌های صنعتی محقق نشده است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آب منطقه‌ای استان باید نسبت به صدور مجوز حفر چاه در شهرک صنعتی اردبیل اقدام لازم را انجام دهد.

آب منطقه‌ای اردبیل برای حفر چاه مجوز صادر کند / وعده تامین آب شهرک‌های صنعتی محقق نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد صبح امروز در جریان بازدید از شهرک‌های صنعتی گفت: با تقلیل و اصلاح پروانه بهره‌برداری شرکت شهرک‌ صنعتی شماره دوی صدور مجوز حفر چاه از همین محل به نام شهرک‌های صنعتی استان باید صادر شود.

وی از حل معضل تامین آب کارخانجات شهرک‌های صنعتی اردبیل در آینده نزدیک خبر داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در طول بازدیدهایی که از شهرک‌های صنعتی اردبیل داشتیم مشخص شد تامین آب یکی از اساسی‌ترین مشکلات برخی کارخانجات فعال در فاز سه است.

افضلی‌فرد افزود: مشاهده مشکلات ناشی از این امر که برای کارخانه‌داران ایجاد می‌کرد و گلایه آن‌ها از وعده و وعیدهای مسئولان جهت حل این معضل موجب شد جلسه‌ای با حضور مدیران آب منطقه‌ای و شهرک‌های صنعتی اردبیل تشکیل و پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم گرفته شود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات گرفته شده مقرر شد با تقلیل و اصلاح پروانه بهره‌برداری شرکت شهرک‌های صنعتی شماره دو، شرکت آب منطقه‌ای از محل همان تقلیل نسبت به صدور مجوز حفر چاه در فاز سه شهرک به نام شرکت شهرک‌های صنعتی استان اقدام کند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: بر این اساس، شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل می‌تواند نسبت به بهره‌برداری تا سقف 15 لیتر در ثانیه تا زمان خرید و انسداد چاه کشاورزی مجاز و فعال و دارای پروانه بهره‌برداری تا 6 ماه آینده توسط شرکت آذر کاسپین ایرانیان که یکی از بزرگترین کارخانجات دارای مشکل در این زمینه بود، اقدام کند.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: پس از خرید چاه کشاورزی مجاز و فعال و دارای پروانه بهره‌برداری و انسداد آن توسط شرکت آذر کاسپین ایرانیان به میزان 20 لیتر در ثانیه کل تخصیص مذکور طبق ضوابط به نام شرکت صنعتی استان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان گفت: با جدیت پیگیر معضلات و مشکلات موجود در این زمینه بوده و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/62005/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول