اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی خبر داد

آغاز عملیات اجرایی نواحی 10 گانه روستایی صنعتی آذربایجان غربی

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: اقدامات اجرایی ناحیه صنعتی خلیفه‌لو از نواحی 10 گانه روستایی صنعتی آذربایجان غربی آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی نواحی 10 گانه روستایی صنعتی آذربایجان غربی

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ناحیه صنعتی خلیفه‌لو از نواحی 10 گانه روستایی صنعتی آذربایجان غربی آماده بوده و کارهای احداث آغاز شده و نواحی دیگر نیز در حال تامین اعتبار برای انجام زیرساخت‌ها است.

وی با بیان اینکه فضای سبز خود مهم‌ترین ارکان شهرک‌های صنعتی به شمار می‌رود، تصریح کرد: در زمینه زیباسازی شهرک و بحث محیط زیست 80 هکتار فضای سبز تا سال 90 احداث شده است.

پرنیان ادامه داد: مجموعا در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی هفت هکتار در سال 91 اجرا شده و هفت هکتار نیز در حال اجرا است و در حال حاضر فصل کار فضای سبز بوده و در حال اجرای کار هستیم.

وی ابراز داشت: نخستین هدفی که از بدو تأسیس شرکت شهرک‌های صنعتی وجود داشته تأمین و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم به منظور استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است.

پرنیان افزود: رسالت دوم که اخیراً در اولویت شرکت قرار گرفته حمایت‌های نرم‌افزاری از واحدهای صنعتی با ایجاد و توسعه فعالیت‌های معاونت صنایع کوچک در مجموعه شرکت‌های استانی است.

وی تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی از لحاظ جایگاه و ساختار در تولید و اشتغال نقش ویژه‌ای دارند و نیز نقش اساسی در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صنایع ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول