اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوسف خبر داد

جمع‌آوری 83 میلیون ریال فطریه از شهرستان خوسف

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوسف از جمع‌آوری 83 میلیون ریال فطریه و کفاره در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: از این مبلغ 59 میلیون ریال فطریه و 24 میلیون ریال کفاره بوده است.

جمع‌آوری 83 میلیون ریال فطریه از شهرستان خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی اظهار داشت: در سال جاری تعداد 72 پایگاه کمیته امداد به منظور جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره مردم نوع‌دوست فعالیت داشت.

وی اذعان داشت: این پایگاه‌ها در محل برگزاری نماز عید سعید فطر، میادین، خیابان‌های اصلی، امامزاده‌ها و مساجد برپا شده بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوسف از جمع‌آوری 83 میلیون ریال فطریه و کفاره در سطح این شهرستان خبر داد.

لطفی یادآور شد: از این مبلغ 59 میلیون ریال فطریه و 24 میلیون ریال کفاره بوده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی به تأسی از سیره انبیا و اولیای الهی همانند سال‌های گذشته برنامه‌ها و فعالیت‌های معنوی مختلفی از جمله برگزاری محفل انس با قرآن، ‌مراسم اطعام و افطاری نیازمندان و غیره را به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوسف جمع‌آوری زکات فطریه را یکی دیگر از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی برشمرد.

لطفی خاطر نشان کرد: زکات فطریه جمع‌آوری شده در راستای توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های برطرف کردن نیازهای خانواده‌های مددجو و بر اساس اولویت خرید جهیزیه برای نوعروسان، رفع مشکل مسکن مددجویان، پرداخت اجاره مسکن خانواده‌ها و مانند این هزینه خواهد شد.

وی همچنین به اجرای طرح مفتاح‌الجنة طی ماه رمضان اشاره کرد و گفت: با حضور مسئولان از 50 خانواده مددجوی زیر پوشش در قالب طرح مفتاح‌الجنة سرکشی به عمل آمده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوسف به اجرای طرح اطعام و افطار مددجویان اشاره کرد و افزود: 4 هزار و 960 نفر مددجوی این شهرستان با صرف هزینه‌ای بالغ بر 24 میلیون ریال اطعام شدند.

انتهای پیام/69017/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول