اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

اعزام 20 دانشجوی دختر مددجوی کهگیلویه به مشهد

رئیس کمیته امداد کهگیلویه از اعزام 20 دانشجوی دختر تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به اردوی مشهد مقدس خبر داد.

اعزام 20 دانشجوی دختر مددجوی کهگیلویه به مشهد

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از اعزام 20 دانشجوی دختر تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به اردوی مشهد مقدس خبر داد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه با اعلام این خبر گفت: حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد و ارائه خدمات فرهنگی به آن‌ها از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد می‌باشد.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی ارائه شده به مددجویان علاوه بر سایر خدمات، اعزام دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت به اردوهای سیاحتی و زیارتی می‌باشد.

رحیمی‌نیا هدف از برگزاری این اردوها را پر کردن اوقات فراغت دانشجویان و دانش‌آموزان، تعمیق باورهای دینی و مذهبی و اعتقادی، ایجاد نشاط و شادی و تجدید قوای آن‌ها و افزایش دوستی‌ها و همدلی‌ها عنوان کرد و گفت: در همین راستا تعداد 20 نفر از دانشجویان دختر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه جهت زیارت قبر امام هشتم شیعیان به مدت 8 روز عازم مشهد مقدس شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه با بیان این مطلب که کلیه هزینه‌های این اردو از طریق این نهاد پرداخت می‌شود و هیچ‌گونه وجهی از دانشجویان دریافت نمی‌شود، گفت: در هفته‌های آتی چند اردوی دیگر به استان‌های اصفهان و بوشهر نیز جهت دانشجویان پسر و دختر تدارک دیده شده است.

رحیمی نیا ابراز امیدواری کرد: برگزاری این اردوها ضمن زیارت از اماکن مقدس و بازدید از مناطق دیدنی و تاریخی مختلف شهرها به خصوص مراکز استان‌ها در روحیه جوانان شرکت کننده در این اردوها تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/82002/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول