اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اعلام کرد

5500 دانشجو تحت خدمات فرهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: 9 کانون فرهنگی و هنری که توسط خود دانشجویان مدیریت می‌شود 5 هزار و 500 نفر دانشجو را تحت خدمات فرهنگی قرار دادند.

5500 دانشجو تحت خدمات فرهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی

ولی عاقلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با 9 کانون فرهنگی و هنری که توسط خود دانشجویان مدیریت می‌شود پنج هزار و 500 نفر دانشجو را تحت خدمات فرهنگی قرار دادند.

وی افزود: این 9 کانون فرهنگی و هنری 17 طرح شاخص فرهنگی داشتند که از طرف معاونت فرهنگی دفتر مرکزی مورد تایید قرار گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی شعبه انتشارات نشریه دانشگاهی دارد، تصریح کرد: تاکنون 189 عنوان کتاب به چاپ رسیده که به ندرت در مراکز استان‌ها به این تعداد در سطح استانی کتاب چاپ شده و به نظر می‌رسد بعد از استان خراسان رضوی، آذربایجان غربی دومین انتشارات باشد.

وی ادامه داد: در سطح مراکز استان‌ها و به غیر از انتشارات قم و مشهد، آذربایجان غربی سومین استان‌‌‌ها است.

عاقلی با اشاره به طرح‌ شاخص در حوزه فرهنگی اظهار داشت: طرح‌ شاخص در حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بررسی نقش دانشگاه‌ها در تحقق فرهنگ جهاد اقتصادی بود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی ایده‌های کارآفرینی و فرصت‌های جدید کسب و کار به صورت ملی برگزار شد و کارگاه آموزشی قرآن و مدیریت اصلاح الگوی مصرف از دیگر فعالیت‌های جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در حوزه فرهنگی بود.

عاقلی با بیان این‌که واژه جهاد دانشگاهی می‌تواند برگرفته از واژه مقدس در مسیر الهی برای انسانیت و تولید علم و فن‌آوری باشد، یادآور شد: هر کسی در هر کجای دنیا با این اعتقاد بتواند در مسیر الهی نسبت به تولید علم و فن‌آوری و توسعه نظام جمهوری اسلامی گام بردارد جهادگر است و در قالب افراد خاص و سازمان محدود قابل تعریف نیست.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری تاکید می‌فرمایند برای تحقق حماسه اقتصادی اساساً باید یک برنامه کوتاه‌مدت و نیز یک برنامه بلند‌مدت داشته باشیم، ادامه داد: از مسیر برنامه کوتاه‌مدت می‌توانیم به برنامه بلند‌مدت دست پیدا کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی عنوان کرد: در این راستا جهاد دانشگاهی برای توسعه فعالیت خود در مسیر تولید علم و فن‌آوری فعالیت‌هایی موثری انجام داده است.

انتهای پیام/61005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول