اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی کرمان اعلام کرد

غربالگری سالانه 100 هزار کودک در کرمان

معاون پشتیبانی اداره‌کل بهزیستی استان کرمان گفت: غربالگری کودکان و نوزادان سالانه برای بیش از 100 هزار نفر در سطح استان کرمان انجام می‌شود.

غربالگری سالانه 100 هزار کودک در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، محمود حدادیان عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره بهزیستی قلعه‌گنج اظهار داشت: اولویت کارهای بهزیستی در جنوب کرمان است و نخستین قدم در این شهرستان، ساخت یک ساختمان مجهز برای اداره بهزیستی بوده است.

وی افزود: در نهاد بهزیستی بیش از 100 فعالیت انجام می‌شود که شاید در نگاه اول خیلی‌ها کوچک شمرده شوند، اما خدمات بسیار بزرگی را در آینده نمایان می‌کند.

حدادیان بیان داشت: غربالگری کودکان و نوزادان سالانه برای بیش از 100 هزار نفر در سطح استان کرمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های سفر رهبری در شهرستان‌های جنوبی اکثرا به اتمام رسیده است، عنوان کرد: اگر نواقصی وجود دارد با توجه به تورم و بحران اقتصادی دچار مشکل شدند که باید سریع‌تر برطرف شوند.

حدادیان متذکر شد: اعتبارات دولتی در سه شهرستان رودبار، قلعه‌گنج و منوجان به طور 110 درصدی تخصیص یافته است که روند خدمت‌رسانی در این شهرها با مشکل مواجه نشود.

وی تأکید کرد: وظیفه ما ساخت مسکن بوده و خدمات دیگر شامل آب و برق وظیفه ادارات مربوطه است و با وجود معافیت‌های ویژه مددجویان حاضر به همکاری بیشتر با این ادارات هستیم.

حدادیان افزود: سازمان بهزیستی یک سازمان تخصصی است و مدیران صبور و خوش‌اخلاق می‌توانند با مراجعان این نهاد تعامل داشته باشند.

وی در پایان اذعان کرد: امروز خدمات مناسب و قابل قبولی در شهرستان قلعه‌گنج ارائه شده است و قابل مقایسه با گذشته نیست، اما توقعات هم روز به روز افزایش یافته و امکانات این نهاد محدود است.

انتهای پیام/80004/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول