اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند خبر داد

جمع‌آوری 25 میلیون تومان فطریه توسط بهزیستی بیرجند

رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند گفت: در پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه در بیرجند 25 میلیون تومان از 42 پایگاه با 126 صندوق جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 25 میلیون تومان فطریه توسط بهزیستی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شرفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد  پایگاه‌های فعال جمع‌آوری در بیرجند 42 پایگاه و 126 صندوق بوده است.

وی از جمع‌آوری 25 میلیون تومان فطریه در بیرجند خبر داد و گفت: در این تعداد پایگاه 110 نیروی انسانی به صورت فعال و ثابت همکاری داشته‌اند.

رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند افزود: مبالغ جمع‌آوری شده نسبت به سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

شرفی تصریح کرد: مبالغ فطریه به حساب مشارکت‌های مردمی واریز شده است و بنابر دستورالعمل این مبالغ در جامعه هدف مصرف می‌شود.

وی دلیل افزایش فطریه نسبت به سال گذشته را برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ نیروها در جمع‌آوری فطریه دانست و اذعان داشت: از ابتدای صبح روز عید فطر 80 درصد صندوق‌ها در محل مصلی بیرجند و مابقی در سطح شهرستان مستقر بوده‌اند.

رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند افزود: در طرح مهمانی خدا 5 هزار وعده غذای گرم بین معلولان و مددجویان در طول یک هفته توزیع شده است.

شرفی با بیان اینکه بهزیستی شهرستان بیرجند مراسم افطاری در منزل مددجویان نیز داشته است، اضافه کرد: مسئولان در ماه مبارک رمضان برای رسیدگی به مشکلات مددجویان از خانواده‌های آنها بازدیدهایی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: به کمک خیران وسایل ضروری زندگی دو نیازمند به ارزش 5 میلیون و 450 هزار تومان تامین شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند کمک‌های نقدی خیران در ماه مبارک رمضان را 3 میلیون تومان اعلام کرد و اذعان داشت: در طرح‌های ضیافت 6 میلیون و 650 هزار تومان کمک غیر نقدی جمع‌آوری شده است.

شرفی از توزیع 200 سبد غذایی به معلولان در طرح‌های ضیافت خبر داد و گفت: این سبدها به طور متوسط به ارزش 150 هزار تومان بین زنان سرپرست خانواده، معتادان بهبودیافته و معلولان توزیع شده است.

وی یادآور شد: طی ماه مبارک رمضان از تعداد 13 خانواده مددجوی بهزیستی بازدید صورت گرفته است.

رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند اذعان داشت: از محل مشارکت‌های مردمی وسایل ضروری زندگی مددجویان به ارزش 7 میلیون تومان تامین شده است.

انتهای پیام/69013/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول