اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت گرفت

برگزاری ضیافت افطاری در مراکز توانبخشی بهزیستی استان قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری در مراکز توانبخشی این اداره کل برگزار شد.

برگزاری ضیافت افطاری در مراکز توانبخشی بهزیستی استان قزوین

حسین افشار مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان ضیافت افطاری ویژه مددجویان، معلولان و بیماران اعصاب و روان در برخی از مراکز تحت نظارت اداره کل بهزیستی قزوین به همراه خانواده‌های آنان برگزار شد.

وی افزود: ضیافت افطاری در مراکز زیرپوشش اداره کل بهزیستی قزوین از جمله بهار، حدیث، شفا، حکیم و انجمن کم‌توانان ذهنی با حضور خیران، مسئولان بهزیستی و کارمندان این مراکز برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حاشیه ضیافت افطاری در برخی از مراکز زیرپوشش اداره کل بهزیستی قزوین نمایشگاهی برپا شده است، اضافه کرد: در این نمایشگاه آثار و دستاوردهای مددجویان و معلولان این مراکز در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی دلجویی از مددجویان و معلولان بهزیستی و خانواده‌های آنان و آشنایی با مشکلات این قشر را از جمله اهداف برگزاری ضیافت افطاری در مراکز زیرپوشش اداره کل بهزیستی قزوین عنوان کرد و گفت: اجرای چنین مراسمی موجب مشارکت و همدلی بیشتر آنان با مسئولان این اداره کل است.

*رفع مشکلات مراکز زیرپوشش بهزیستی در البرز

افشار مقدم ادامه داد: رئیس اداره بهزیستی شهرستان البرز و معاون توانبخشی و کارشناسان این اداره به همراه فرماندار، جانشین فرمانده سپاه پاسداران و رئیس شورای اسلامی این شهرستان از مرکز بیماران روانی مزمن مهر بازدید کردند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بررسی وضعیت مراکز زیرپوشش بهزیستی شهرستان البرز و بیان دیدگاه‌ها و به‌کارگیری راهکارهای اجرایی برای رفع مشکلات این مراکز را از جمله اهداف این بازدید عنوان کرد.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات مالی، اعتباری و اداری برای رفع مشکلات این مراکز از دیگر اهداف اجرای این مراسم بود.

انتهای پیام/77009/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول