اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان:

اعتبارات مالی بهزیستی دشتستان پاسخگوی نیازها نیست

رئیس بهزیستی دشتستان گفت: اعتبارات مالی بهزیستی شهرستان دشتستان پاسخگوی نیازها و برنامه‌های این سازمان نیست.

اعتبارات مالی بهزیستی دشتستان پاسخگوی نیازها نیست

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بهزیستی از نهادهای خدمات‌رسان است و در سال‌های اخیر بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کرده‌ایم.

وی افزود: در دشتستان در یک‌سال اخیر خدمات متنوعی در این سازمان انجام گرفته و به‌ویژه در راستای توانمندسازی جامعه هدف و خودکفایی این عزیزان اهتمام جدی داشته‌ایم.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: اعتبارات مالی بهزیستی شهرستان دشتستان پاسخگوی نیازها و برنامه‌های مکرر این شهرستان نیست و انتظار داریم میزان اعتبارات این نهاد افزایش یابد.

هوشیار عنوان کرد: تهیه وسایل توانمندسازی مانند ویلچر، عصا، امکانات معلولین و ... از ماموریت‌های مهمی است که بهزیستی دشتستان به آن توجه داشته و در این راستا شاهد صرف اعتبارات یک میلیارد ریالی بوده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان عنوان کرد: به‌منظور حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش خدمات بهزیستی پیش‌بینی تامین لوازم‌التحریر و البسه مورد نیاز 760 دانش‌آموز در شهرستان دشتستان را کرده‌ایم که همزمان با شروع سال تحصیلی در اختیار ایشان قرار می‌دهیم.

هوشیار اظهار داشت: حمایت از دانشجویان این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد و امسال تعداد 270 دانشجوی تحت حمایت بهزیستی مورد حمایت مستمر این نهاد قرار گرفته‌اند.

وی یادآور شد: حمایت از کودکان کار از ماموریت‌های اساسی سازمان بهزیستی است و در شهرستان دشتستان با اعتبارات 230 میلیون ریالی شاهد اجرای طرح‌های حمایت از کودکان کار بوده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان گفت: مشارکت در بحث مسکن از اقدامات ارزشمندی است که در شهرستان دشتستان شاهد آن بوده‌ایم و با اعتبارات سه میلیارد ریالی فعالیت‌هایی نظیر ساخت مسکن انجام داده‌ایم.

وی عنوان کرد: از همه امکانات و توانمندی‌های موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول