اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان‌رضوی خبر داد

2 هزار صندوق بهزیستی خراسان‌رضوی آماده دریافت فطریه‌ها و نذورات مردم

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: بیش از 2 هزار صندوق و پایگاه بهزیستی در سراسر استان، آماده‌ جمع‌آوری فطریه‌ روزه‌داران خراسانی هستند.

2 هزار صندوق بهزیستی خراسان‌رضوی آماده دریافت فطریه‌ها و نذورات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاطمه آراسته ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این پایگاه‌ها، 900 مورد در مشهد و بقیه در شهرستان‌ها مستقر هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در عید مبارک فطر، پس از ثبت و ضبط دقیق در مراجع مالی سازمان بهزیستی، به مصرف نیازهای مددجویان عزیز و خانواده‌هایشان در زمینه دارو و درمان، جهیزیه، وسایل کمک ‌توانپزشکی، هزینه‌های نگهداری در مراکز و در منزل، مسکن، معیشت و سایر نیازهای آنان می‌رسد.

وی ادامه داد: بهزیستی پس از ایام مبارک عید فطر، در سایر ایام و فصول سال نیز به صورت شبانه‌روزی آماده‌ دریافت کمک‌ها و نذورات هموطنان نیکوکار در مشهد و سایر شهرستان‌های استان است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان‌رضوی تصریح کرد: هموطنان عزیز خراسانی می‌توانند با اهدای نذورات، کفاره، صدقات و فطریه‌ خود به صندوق‌هایی که با عنوان بهزیستی در تمام نقاط شهرهای استان ایجاد شده است، بهزیستی را در خدمت هر چه فراگیرتر به جامعه‌ی هدف خود یاری رسانند.

وی ادامه داد: از آنجا که بهزیستی، جمعیت هدف گسترده‌تری نسبت به سایر سازمان‌های حمایتی دارد و خدمات تخصصی و حمایتی فراگیری به معلولان جسمی حرکتی، نابینایان، ناشنوایان، معلولین ذهنی، بیماران روانی مزمن، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، کودکان کار، خانواده‌های کم‌توانان و آسیب‌دیدگان اجتماعی ارائه می‌کند از اقبال بیشتری از سوی مردم برخوردار است.

انتهای پیام/70004/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول