اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی خراسان شمالی خبر داد

ساماندهی 600 پایگاه جمع‌آوری فطریه توسط بهزیستی خراسان شمالی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان شمالی از ساماندهی 600 پایگاه جمع‌آوری فطریه توسط بهزیستی این استان خبر داد.

ساماندهی 600 پایگاه جمع‌آوری فطریه توسط بهزیستی خراسان شمالی

احمد فخراییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این تعداد پایگاه در سطح مراکز شهری و روستایی خراسان شمالی ساماندهی شده است.

به گفته وی، شمار پایگاه‌های ساماندهی شده برای جمع‌آوری فطریه امسال در استان افزایش دارد.

فخراییان تصریح کرد: تمامی این پایگاه‌ها از ابتدای صبح روز عید فطر در محل‌های تعیین شده استقرار و نسبت به جمع آوری فطریه اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در محدوده مصلی امام خمینی (ره) بجنورد هم هماهنگی لازم برای جمع آوری فطریه در قالب دو تشکل حمایتی و ستاد نماز جمعه انجام شده است، این اقدام را مثبت ارزیابی کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان شمالی از عموم مردم این استان خواست تا با تحویل فطریه خود به مراکز بهزیستی، به یاری نیازمندان بشتابند.

وی همچنین از برگزاری جنگ میلاد در روزهای 16 و 17 همین ماه در سالن ورزشی کارگران با مشارکت بهزیستی خبر داد. در این جنگ، علیرضا افتخاری نیز از اساتید عرصه موسیقی سنتی که از سفیران طلایی بهزیستی بوده به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه عواید حاصل از اجرای این برنامه صرف مددجویان بهزیستی خواهد شد، از عموم مردم خواست تا برای تهیه بلیط به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان شمالی همچنین به بازدید افتخاری از مراکز تحت نظارت بهزیستی استان اشاره نمود و گفت: خراسان شمالی از جمله استان‌هایی بوده که دارای معلولان قابل توجهی است.

انتهای پیام/63002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول