اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سربیشه خبر داد

جمع‌آوری 6 میلیون تومان فطریه در شهرهای سربیشه

مدیر کمیته امداد امام خمینی سربیشه گفت: در 18 پایگاه شهری سربیشه بالغ بر 5 میلیون و 800 هزار تومان فطریه جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 6 میلیون تومان فطریه در شهرهای سربیشه

محمد مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند فطریه را از فروع دین دانست و اظهار داشت: بهتر است زکات فطریه به فقرا پرداخت شود.

وی با اشاره به تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه در سربیشه ادامه داد: تعداد 300 پایگاه کمیته امداد این شهرستان به جمع‌آوری فطریه پرداختند.

وجود 130 پایگاه فطریه روستایی در سربیشه

مدیر کمیته امداد امام خمینی سربیشه با بیان اینکه در روستاهای این شهرستان نیز پایگاه جمع‌آوری فطریه دایر بوده است، اذعان داشت: تعداد 130 پایگاه در روستاهای این شهرستان فطریه را جمع‌آوری کردند.

مولایی تعداد پایگاه‌های شهری جمع‌آوری فطریه را 18 پایگاه اعلام کرد و متذکر شد: در این پایگاه‌ها بالغ بر 5 میلیون و 800 هزار تومان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه تمامی شوراهای روستایی در جمع‌آوری فطریه همکاری کردند، یادآور شد: تمامی نیروهای کمیته امداد نیز در جمع‌آوری فطریه فعالیت داشته‌اند.

هزینه فطریه بر اساس اولویت معیشت

مدیر کمیته امداد امام خمینی سربیشه با بیان اینکه مبالغ دریافتی در هر پایگاه در همان محل هزینه می‌شود، تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در روستاهای این شهرستان با اولویت معیشت برای محرومان همان روستا هزینه می‌‌شود.

مولایی اذعان داشت: مبالغ جمع‌آوری شده در شهرها با اولویت معیشت در بین محرومان شهرهای این شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/69010/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول