اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان

قهرمان دوی صحرانوردی معطل یک جفت کفش است

دونده کرمانی قهرمان مسابقات دوی صحرانوردی از بی‌توجهی برخی مسئولان ورزش استان کرمان در تهیه یک جفت کفش ویژه مسابقات و تمرینات دوومیدانی انتقاد کرد.

قهرمان دوی صحرانوردی معطل یک جفت کفش است

محمد نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: من یک دونده هستم و برای موفقیت در مسابقات به امکانات آنچنانی نیاز ندارم و چند ماه است که مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت روستایی و عشایری استان کرمان یک جفت کفش برای من تهیه نکرده‌اند.

وی با اشاره به حضورش در مسابقات دوی صحرانوردی در استان اصفهان بیان داشت: چند ماه پیش برای حضور در رقابت‌های دو‌و‌میدانی صحرانوردی برترین‌های کشور عازم استان اصفهان و شهر کاشان شدم که با لطف پروردگار و با توجه به نوع تمرینات در این رقابت‌ها عنوان نخست را به دست آوردم.

این ورزشکار تصریح کرد: هنگامی که به کرمان برگشتم از مسئولان ارشد ورزش استان کرمان درخواست یک جفت کفش دو‌و‌میدانی که نیاز اولیه یک دونده محسوب می‌شود را داشتم، اما از چند ماه قبل تاکنون نه شخص نخست ورزش استان و نه دیگرانی که وی آنها را مامور رسیدگی و حل و فصل این مشکل کرده بود، نتوانستند برایم کفش مخصوص مسابقات را تهیه کنند.

نظری بیان داشت: آقایانی که تا یک ورزشکار موفق به کسب عنوانی می‌شود برای انداختن عکس با آن ورزشکار از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجد باید بدانند که این میز و صندلی قدرت تا به حال به بزرگان وفا نکرده است و خطاب به آنها می‌گویم که اگر نمی‌توانید مشکلات یک ورزشکار را برطرف کنید پس چرا مانده‌اید؟ آیا استعفا دادن و رفتن اقدام ارزنده‌تری نیست؟

وی ابراز داشت: با منظری‌توکلی، نماینده شهرستان‌های بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی در مورد مشکلاتم صحبت کرده‌ام و وی برای حل این مشکل قول مساعد داده است.

انتهای پیام/80011/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول