اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی خبر داد

دو و میدانی‌کار قمی در جمع برترین‌های ده‌گانه کشور

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از قرار گرفتن نماینده قم در بین برترین‌های رشته ده‌گانه دو و میدانی کشور خبر داد.

دو و میدانی‌کار قمی در جمع برترین‌های ده‌گانه کشور

علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه در بین برترین‌های رشته‌های مختلف دو و میدانی از سوی فدراسیون دو و میدانی کشورمان، چند نماینده قم حضور داشتند و این مهم موجب سربلندی قم در این رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: در اعلام برترین‌های دو و میدانی کشور در سال‌جاری بر اساس عملکرد دو و میدانی‌کاران در مواد و رشته‌های مختلف در میادین متعدد سال قبل، محمدحسن ربانی، میلاد دریساوی و همچنین میثم صادق‌پور نمایندگان قم در جمع برترین‌های کشور هستند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: در رشته پرش با نیزه محمدمحسن ربانی هم به عنوان مرد سال پرش با نیزه کشور انتخاب و معرفی شد و هم اینکه توانست عنوان رکورددار پرش با نیزه کشور را یک بار دیگر از آن خود کند.

وی عنوان داشت: همچنین در رشته پرش سه گام میلاد دریساوی توانست عنوان نفر دوم برترین‌های پرش سه گام کشور در سال 1391 را از آن خود کند و یکی از امیدهای آینده‌دار دو و میدانی قم برای کسب مدال از میادین مهم لقب بگیرد.

رضایی در ادامه با بیان اینکه دو و میدانی‌کار قمی از سوی فدراسیون دو و میدانی کشورمان در جمع برترین‌های رشته ده‌گانه کشور قرار گرفته است، اضافه کرد: از سوی فدراسیون دو و میدانی برترین‌های ده‌گانه در سال 91 در حالی معرفی شدند که میثم صادق‌پور دو و میدانی‌کار استان قم در رتبه پنجم این رده‌بندی قرار دارد.

وی یاد آور شد: این در حالی است که ‌هادی سپهرزاد طبق اعلام فدراسیون دو و میدانی با امتیاز 7729 به عنوان برترین ورزشکار در ماده ده‌گانه معرفی شد و عبدالجلیل توماج در مسابقات آغاز فصل سال 91 در شیراز با امتیاز 6872 در مکان دوم قرار گرفت.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه سعید کولیوند با کسب امتیاز 6704 در مکان سوم جای گرفت، عنوان داشت: مرتضی نظرنژاد با امتیاز 5854 رتبه چهارم را به خود اختصاص داد و میثم صادق‌پور دو و میدانی‌کار شایسته قمی با امتیاز 5800 در رتبه پنجم ایستاد.

وی در پایان اظهار داشت: در این رده بندی رضا دودانگه با امتیاز 5792، محمد کوهکن با امتیاز 5782، جمال صناعی با امتیاز 5678، صادق پاکدامن با امتیاز 5458 و ابوالفضل بخی‌پور با امتیاز 4990 به ترتیب رده‌های ششم تا دهم این رده بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول