اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی آمل:

افتخارآفرینی نونهالان دوومیدانی‌کار آملی در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت دوومیدانی آمل از افتخارآفرینی نونهالان دوومیدانی‌کار این شهرستان در قالب تیم منتخب دوومیدانی مازندران در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

افتخارآفرینی نونهالان دوومیدانی‌کار آملی در مسابقات قهرمانی کشور

ابراهیم قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: در چند سال اخیر رشته دوومیدانی در این شهرستان رشد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: شش ورزشکار نونهال آملی در رشته دوومیدانی برای کسب نخستین تجربه حضور در مسابقات برون‌استانی در قالب تیم 9 نفره دوومیدانی مازندران به مسابقات قهرمانی نونهالان منطقه‌ای کشور اعزام شدند.

قاسم‌زاده با اعلام اینکه این مسابقات در نیشابور برگزار شد، تصریح کرد: دوندگان نونهال مازندران را علی‌اکبر محمدیان به عنوان سرپرست و محسن حسن‌نژاد به عنوان مربی از آمل همراهی می‌کردند.

وی یادآور شد: در پرش طول مهدی قنبری با پرش پنج متر و 47 سانتی‌متر به مقام نخست دست یافت و این ورزشکار در بخش 100 متر نیز با ثبت رکورد 12 ثانیه و 19 صدم ثانیه به عنوان نایب قهرمانی رسید.

رئیس هیئت دوومیدانی آمل با اعلام اینکه رضا حقیقی در دو 400 متر با ثبت رکورد یک دقیقه و 80 صدم ثانیه به جایگاه دوم رسید، گفت: احمد قاسمی در پرتاب نیزه به طول 20/37 متر به مقام نایب قهرمانی رسید و محمدجواد ستایشی در دو 800 متر با ثبت رکورد دو دقیقه و 20 ثانیه و شش صدم ثانیه سوم شد.

قاسم‌زاده ادامه داد: امیرحسین برزگر دیگر ورزشکار آملی حاضر در تیم منتخب مازندران در پرتاب دیسک با 01/31 متر چهارم شد.

وی با بیان اینکه محمدرضا فیروزکوهی از آمل با رکورد 36/5 متر مقام سوم مسابقات پرش طول را به دست آورد، اذعان داشت: این ورزشکار از آنجایی که جزو سهمیه اضافی مازندران بود با رایزنی‌های لازم تنها اجازه حضور در مسابقه را داشته و رکورد او در رده‌بندی محاسبه نشد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول