اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت در مجموعه ورزشی یادگار امام

برترین‌های مواد 5گانه دو و میدانی جام رمضان در قم معرفی شدند

برترین‌های مواد پنج‌گانه رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان با پایان رقابت مدعیان در مجموعه ورزشی یادگار امام معرفی شدند.

برترین‌های مواد 5گانه دو و میدانی جام رمضان در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، براساس برنامه‌ریزی هیئت دو و میدانی استان قم این دوره از رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان با شرکت دو و میدانی‌کاران مدعی از تیم‌های مختلف در پنج ماده به انجام رسید و امروز برترین‌های خود را شناخت.

این در حالی است که شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات متشکل از دو و میدانی‌کاران مطرح تیم‌های شرکت‌کننده از نقاط مختلف قم در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی مواد مختلف زیر نور در پیست و زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام قم با یکدیگر مسابقه دادند.

از نکات جالب توجه برگزاری این رقابت‌ها می‌توان به استقبال خوب دو و میدانی‌کاران رده‌های سنی مختلف از رقابت‌های جام رمضان دو و میدانی قهرمانی استان قم اشاره کرد زیرا دو و میدانی‌کاران خوب و آینده‌داری در این دوره حضور یافته بودند تا علاقه‌مندان به این رشته رقابت نزدیکی بین آن‌ها بر سر کسب عناوین برتر مواد مختلف را شاهد باشند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت دو و میدانی قم، دو و میدانی‌کاران مدعی حاضر در این دوره از مسابقات در دوهای 100 متر با مانع، 200 متر، پرش طول، پرش ارتفاع و پرتاب وزنه برای به دست آوردن عنوان قهرمانی پیکارهای قهرمانی جام رمضان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

نفرات برتر مسابقات جام رمضان دو و میدانی آقایان قم در مجموعه ورزشی یادگار امام در حالی معرفی شدند که در رشته 100 متر با مانع علی سلامتیان با غلبه بر دیگر رقبای خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از جام رمضان قم دست پیدا کرد.

همچنین در رشته 200 متر محمد سبب‌کار با جا گذاشتن دیگر حریفان در جایگاه نخست قرار گرفت و بدین ترتیب فاتح عنوان قهرمانی این رشته شد در حالی که در رشته پرش طول‌ حمیدرضا حلاجیان با بهترین رکورد به مقام قهرمانی دست یافت.

در رشته پرش ارتفاع میلاد دریساوی دارنده عناوین ارزنده از مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های بین‌المللی جام فجر در سال گذشته بهترین عملکرد را داشت و بدین ترتیب قهرمان رقابت‌های جام رمضان دو و میدانی قم لقب گرفت.

در نهایت اینکه رقابت‌های رشته پرتاب وزنه به انجام رسید و این‌ رضا خزایی بود که دیگر رقبا را از پیش رو برداشت و با بهترین رکورد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد تا بدین ترتیب رقابت‌های جام رمضان دو و میدانی قم به پایان برسد.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول