اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توسعه زیرساخت‌ها

ورزش دوومیدانی‌ کرمان ارتقا می‌یابد

سرپرست هیئت دوومیدانی استان کرمان گفت: اخذ میزبانی مسابقات کشوری دوومیدانی ‌در پیشرفت زیر‌ساخت‌ها و دوومیدانی استان کرمان نقش بسزایی دارد.

ورزش دوومیدانی‌ کرمان ارتقا می‌یابد

حسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضورش در هیئت دوومیدانی استان کرمان اظهار داشت: این رشته یکی از اصلی‌ترین رشته‌های ورزشی است، دوومیدانی به دلیل اهمیت و ضرورتش در بین رشته‌های ورزشی مادر قرار گرفته است.

وی افزود: این ورزش سابقه دیرینه‌ای دارد و باید با برنامه‌ریزی جایگاه کرمان را در کشور ارتقا بخشیم، پیش از هر کار باید ساختار اداری منظمی را برای این هیئت در استان کرمان تدارک دید.

امیری عنوان کرد: قبل از آن که مسئولیت این ورزش را بر عهده گیریم، هر آن چه که جستجو کردم نتوانستم سابقه و تاریخچه‌ای از این ورزش در استان کرمان پیدا کنم، این مسئله اهمیت زیادی دارد و ما باید ساختار اداری منظمی داشته باشیم.

وی ثمره هر کاری را مشارکت و تصمیم‌گیری با اهالی و متخصصان آن حوزه برشمرد و افزود: اگر اساس و پایه هر کاری با خرد جمعی باشد، در موفقیت و پیروزی در آن نباید شک کرد.

وی خاطر نشان کرد: ما باید به استفاده از نظرات اهالی و کارشناسان و احترام به تمام عقاید و افکار اقدامات خود را برای موفقیت و پیروزی دوومیدانی استان کرمان آغاز کنیم.

امیری با تاکید بر اهمیت نقش اخلاق و صداقت در ورزش بیان داشت: ورزشکاری که با بی‌اخلاقی به دنبال قهرمانی و کسب جایگاه باشد‌ در فرهنگ و آیین ما جایگاهی ندارد، یک ورزشکار باید قبل از قهرمانی به پهلوانی و جایگاه والای اخلاق‌مداری توجه داشته باشد.‌

وی تصریح کرد: به تازگی نشستی با حضور اعضای هیئت رئیسه دوومیدانی استان کرمان برگزار کرده‌ایم و در این نشست اهداف و برنامه‌های اصلی هیئت استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیری گفت: از نخستین اقدامات ما انتخاب نایب رئیس و دبیر هیئت بود و در این نشست‌ سید ‌ابراهیم موسوی با انتخاب و رأی‌گیری اعضا به عنوان دبیر هیئت منصوب شد و‌‌ کاظمی نایب رئیس‌ هیئت را بر عهده گرفت و دریجانی عهده‌دار مسئولیت خزانه‌داری هیئت دوومیدانی استان کرمان شد.

امیری ابراز داشت: همه اعضا بر حاکمیت تفکر و مشورت در هیئت به اجماع رسیده‌اند، ما قصد داریم تا با برنامه‌ریزی و تفکر اقدامات خود را انجام دهیم و در این مسیر حتی‌المقدور تصمیمات کلان بدون مشورت با اعضای اصلی و هیئت رئیسه اعمال نمی‌شوند.

وی افزود: تعامل و همدلی نقش زیادی در شکل‌گیری اتحاد در هیئت‌ در این بین برنامه‌ریزی نیز نقش زیادی در موفقیت‌ها دارد، ‌ما اگر امکانات و ابزار لازم را برای ورزشکاران خود فراهم کنیم، قطعا آینده روشنی را پیش روی داریم و اگر چارت اداری و تشکیلاتی منظمی برای هیئت دوومیدانی ایجاد کنیم در زمینه اداری و تشکیلاتی می‌توانیم این رشته را در کرمان صاحب ساختار منظمی کنیم.

امیری عنوان کرد: برگزاری مسابقات کشوری و اخذ میزبانی این مسابقات نقش زیادی در پیشرفت دوومیدانی استان کرمان دارد، در واقع کرمان با اخذ میزبانی مسابقات کشوری در دو بعد جایگاه خود را ارتقا می‌بخشد.

وی ابراز داشت: در وهله اول ما می‌توانیم در کنار برگزاری این مسابقات امکانات و ابزار خود را افزایش دهیم و با فراهم شدن این مهم زیر‌ساخت‌‌های دوومیدانی در استان کرمان افزایش می‌یابد.

امیری عنوان کرد: با برگزاری مسابقات کشوری در کرمان‌ می‌توانیم سطح فنی و توانایی‌های ورزشکاران خود را در میدان مسابقه و در برابر رقبای خود از سایر استان‌ها مورد سنجش قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: دوومیدانی استان کرمان ظرفیت بالایی دارد، طی چند روزی که مسئولیت را بر عهده گرفته‌ام از نزدیک شرایط را بررسی کرده‌‌ام و امیدوارم بتوانیم با تشکیل هیئت امنای دوومیدانی استان اقدامات خوبی را برای دریافت کمک‌های مالی و اسپانسرینگ ورزشکاران استان کرمان انجام دهیم.

امری گفت: جذب منابع مالی و برنامه‌ریزی در کنار استفاده از مربیان و نیروی انسانی توانمند می‌تواند زمینه‌ساز آینده روشنی برای دوومیدانی استان کرمان باشد.

انتهای پیام/80011/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول