اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان خبر داد

راهیابی توانخواه مریوانی به اردوی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان از راهیابی توانخواه مریوانی به اردوی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشور خبر داد.

راهیابی توانخواه مریوانی به اردوی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین کشور

شیرکو بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: پوریا مینایی از معلولین جسمی حرکتی زیرپوشش اداره بهزیستی مریوان با موفقیت در مسابقات دو و میدانی انتخابی جانبازان و معلولین به اردوی آمادگی تیم ملی راه یافت.

وی افزود: این توان‌خواه جسمی حرکتی مریوانی است که در مسابقات دوومیدانی انتخابی جانبازان و معلولین پس از کسب موفقیت‌های پی در پی به اردوی تیم ملی راه یافت و هم اکنون در اردوی آمادگی کشوری بسر می‌برند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان در ادامه از دعوت سه نفر از بانوان نابینای شهرستان مریوان به تیم ملی گلبال کشور خبر داد و بیان داشت: با توجه به کسب مقام‌های پی‌درپی گلبال بانوان نابینا و همچنین درخشش بازیکنان در مسابقات انتخابی کشور سه نفر از اعضای تیم گلبال بانوان نابینای مریوان برای اردوی تیم ملی دعوت شدند.

بهمنی با بیان اینکه در حال حاضر 40 نفر از معلولین و نابینایان مریوانی رسما در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ورزشکاران نابینای این شهرستان در طول چند سال اخیر با شرکت در مسابقات موفق به کسب رتبه‌های یک تا سوم در سطح کشور شدند.

به گفته وی، سالن ورزشی، پرداخت مقداری از هزینه‌ها و برخی از امکانات ورزشی از جمله حمایت‌های بهزیستی از این ورزشکاران است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان نبود بودجه و امکانات مالی را از مهم‌ترین مشکلات این ورزشکاران عنوان کرد و گفت: در مجموع بیش از یک‌هزار و 100 نفر مریوانی در حوزه توان‌بخشی از بهزیستی مستمری ثابت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/79002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول